|
هاوینگ
|

بررسی امکانات و ویژگی‌های صرافی آساکوین

صرافی آساکوین

آشنایی با آساکوین

گسترش ارز دیجیتال در جهان کشور ما را هم تحت تاثیر قرار داده و از دهه ۹۰ آرام آرام شاهد ظهور صرافی‌های کریپتوکارنسی بوده‌ایم. یکی از معروف‌ترین صرافی‌هایی که در سال‌های اخیر فعالیت خود را آغاز کرده صرافی آساکوین است. مهمترین ویژگی آساکوین آن است که برخلاف دیگر صرافی‌ها مرکز گرایی را فراموش کرده و دفتر اصلی خود را در استان خراسان رضوی فعال نموده است.

تنها حدود ۵ سال از عمر این صرافی جوان می‌گذرد و در این مدت توانسته است اعتبار نسبتاً خوبی بین علاقمندان پول‌های دیجیتال به دست آورد. در طول مدت زمانی که از فعالیت این صرافی می‌گذرد تا به حال گزارش منفی در مورد آن منتشر نشده است. این نکته را هم باید بگوییم که نام اولیه آساکوین، دوج کوینی‌ها بوده اما پس از مدتی مدیران آن ترجیح داده‌اند نام فعلی را برگزینند.

ثبت نام در صرافی آساکوین

چرا صرافی آساکوین را انتخاب کنیم؟

طبیعتاً شما هم دوست دارید با مزایا صرافی آساکوین آشنا شوید. به همین دلیل قصد داریم مهمترین مزایای این صرافی را خدمت شما معرفی کنیم :

1 • امکانات پیشرفته: مهمترین مزیت استفاده از آساکوین امکانات پیشرفته‌ای می‌باشد که برای معامله‌گران ایرانی تدارک دیده است. در این مجموعه شما می‌توانید از ابزارهای مدرن برای بررسی حد سود و ضرر و تنظیم هشدار قیمت استفاده کنید. ضمناً تمامی ابزار تحلیل بازار و نمودارهای قیمتی در پلتفرم این صرافی قابل استفاده هستند.

2 • تنوع رمز ارز: شاید آساکوین یکی از معدود صرافی‌های ایرانی باشد که امکان استفاده از انواع رمز ارزها را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در این صرافی کاربران می‌توانند در یک محیط مناسب و با امنیت و سرعت بالا تراکنش‌های خود را با موفقیت به اتمام برسانند.

3 • امنیت: یکی از ویژگی‌های مهم آساکوین استفاده از سپرهای امنیتی مدرن برای مقابله با تهدیدات می‌باشد. در این صرافی کاربران می‌توانند با خیالی آسوده دارایی‌های خود را در کیف پول‌هایشان ذخیره کنند. ضمناً این را هم باید بگوییم که آساکوین برای بالا بردن امنیت کاربران از احراز هویت دو عاملی کمک می‌گیرد.

4 • کیف پول سرد: کمتر صرافی را در ایران پیدا خواهید کرد که دارایی‌های شما را در کیف پول اختصاصی سخت‌افزاری خود ذخیره کند. این کار باعث می‌شود تا ارزهای دیجیتال شما در برابر تمام حملات از امنیت بالایی برخوردار باشد.

5 • پشتیبانی: آساکوین برای اینکه بتواند به نیازهای کاربران خود پاسخ دهد یک پشتیبانی حرفه‌ای و ۲۴ ساعته را تدارک دیده است. پشتیبانی این مجموعه آماده است تا به صورت آنلاین و تلفنی به سوالات کاربران آساکوین پاسخ دهد.

در استفاده از آساکوین با چه چالش‌هایی مواجه خواهیم شد؟

قطعاً صرافی آساکوین مانند هر صرافی دیگری در کنار مزایایی که دارد ممکن است ایراداتی هم داشته باشد. یکی از معایب صرافی آساکوین تاریخچه نه چندان قدرتمند آن است. این صرافی در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده و هنوز نمی‌توان آن را به عنوان یک صرافی باسابقه معرفی کرد. طبیعتاً در طی این مدت کوتاه احتمال آنکه حملات سایبری به این صرافی صورت بگیرد بسیار پایین بوده است. پس نمی‌توانیم در مورد امنیت آساکوین هم به صورت قاطعانه نظر دهیم. مشکل دیگری که می‌توانیم برای آساکوین عنوان کنیم تعداد ارزهای دیجیتال موجود در آن است.

این صرافی تلاش کرده تا جایی که می‌تواند امکان استفاده از ارزهای دیجیتال متنوع را برای کاربران خود فراهم سازد. با این وجود مانند دیگر صرافی‌های ایرانی دنیای کریپتوکارنسی، آساکوین هم در مورد ارائه ارزهای دیجیتال محدودیت‌های بسیار زیادی را متحمل می‌شود. به همین دلیل نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که این صرافی تمام رمز ارزهای موجود در جهان را برای کاربران خود ارائه نماید.

خرید در صرافی آساکوین

صرافی آساکوین چگونه از کاربران خود پشتیبانی می‌کند؟

یکی از ویژگی‌های مهم صرافی آساکوین نحوه پشتیبانی آن از کاربران است. پشتیبانی این مجموعه از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار کریپتوکارنسی در سه حالت مختلف انجام می‌پذیرد که با آنها آشنا خواهیم شد:

1 • آساکوین تلاش کرده است با پشتیبانی از دارایی‌های مختلف این فرصت را در اختیار کاربران قرار دهد که سبدهای متنوعی داشته باشند و ریسک معاملات خود را تا حد زیادی پایین بیاورند. برای اینکه آن‌ها در انتخاب ارزهای دیجیتال مورد نظر خود دچار مشکل نشوند این صرافی اطلاعات جامعی در مورد هر رمز ارز در اختیار آنها قرار می‌دهد.

2 • پشتیبانی دیگری که صرافی آساکوین برای کاربران خود ارائه می‌کند پشتیبانی از حداکثر ۱۰ هزار TPS است. به این ترتیب کاربران می‌توانند بدون هیچگونه اضطرابی معاملات خود را ثبت کنند و انتظار آن را داشته باشند که در کوتاه‌ترین زمان سفارش آن‌ها به نتیجه برسد. ضمناً این را بدانید که آساکوین برای این قسمت از موتورهای پرسرعت اختصاصی استفاده می‌کند.

3 • بخش دیگری از پشتیبانی آساکوین مربوط به کنترل دارایی‌های یک کاربر می‌شود. در این صرافی امکاناتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که با کمک آن‌ها بتوانند احتمال سود یا ضرر دارایی‌های خودشان را راحت‌تر تحلیل کنند. در این صرافی امکان واریز و برداشت امن و راحت هم فراهم شده است.

چگونه در آساکوین ثبت نام کنیم؟

برای استفاده از خدمات صرافی آساکوین ابتدا شما باید در آن ثبت نام به عمل آورید. برای ثبت نام در این صرافی لازم است چند مرحله مهم را پشت سر بگذارید که با هم آنها را مرور خواهیم کرد:

1 • در گام اول برای ثبت نام در آساکوین الکترونیک شما باید به سایت این صرافی مراجعه نمایید. پس از آنکه وارد صفحه اصلی این سایت شدید در نوار بالایی صفحه به دنبال گزینه ثبت نام بگردید. به محض اینکه روی این گزینه کلیک کنید وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن باید مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید.

2 • پس از اینکه وارد صفحه ثبت نام آساکوین شدید باید برای ثبت نام رایگان شماره موبایل خود را در کادر مربوطه وارد نمایید. البته در کنار آن باید یک رمز عبور هم برای حساب کاربری خود در آساکوین ایجاد کنید. این رمز کاربری حداقل باید شامل ۸ کاراکتر بوده که در آنها هم عدد وجود داشته و هم از حروف استفاده شده باشد.

3 • در نهایت پس از آنکه رمز عبور را وارد کردید باید کد کپچا را تکمیل کنید تا اثبات نمایید که ربات نیستید. بالاخره با قبول شرایط و قوانین آساکوین می‌توانید حساب کاربری خود را در این مجموعه ایجاد نمایید. البته در صورتی که کد دعوت برای ورود به این صرافی دارید می‌توانید آن را هم در قسمت مربوطه که پایین‌تر از رمز عبور مشخص شده است وارد کنید.

4 • پس از آنکه ثبت نام شما انجام شد برای ورود به این صرافی کافی است در نوار بالایی صفحه اصلی آساکوین روی گزینه ورود کلیک کنید. پس از این کار با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که از شما درخواست می‌کند یکی از نسخه‌های جدید یا قدیم این صرافی را برگزینید. البته در صورتی که هر کدام از آنها را انتخاب کنید برای ورود به صرافی نیاز به شماره موبایل و رمز عبوری که برگزیده‌اید خواهید داشت.

مزایا صرافی آساکوین

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آساکوین

یکی از موضوعات مهم دیگری که در بررسی آساکوین باید به آن بپردازیم آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آساکوین است. نکات زیر کمک می‌کنند تا خرید و فروش ارز دیجیتال در آساکوین را در مسیری آسان‌تر دنبال کنید:

1 • پس از آنکه حساب کاربری شما در این صرافی ایجاد شد باید وارد پلتفرم خود در آساکوین شوید. با وجود اینکه اکنون در این صرافی حساب کاربری دارید اما هنوز به شما اجازه معامله داده نخواهد شد. برای اینکه اجازه این کار را دریافت کنید لازم است اطلاعات پروفایل خود را از طریق قسمت ویرایش پروفایل تکمیل نمایید.

2 • در این قسمت از شما خواسته خواهد شد که اطلاعات شخصی خودتان مثل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، کد ملی، شماره کارت، شماره شبا و پست الکترونیکی را در بخش‌های مربوطه وارد کنید. به جز پست الکترونیکی درج بقیه اطلاعات برای آنکه امکان معامله داشته باشید ضروری است.

3 • پس از اینکه اطلاعات مورد نظر را وارد کردید باید تصویر کارت ملی، تصویر سلفی خود، تصویر کارت بانکی و عکس پروفایل را هم در قسمت‌های مربوطه درج نمایید. این کار برای آن انجام می‌شود که صرافی اطلاعات شما را با اسناد تطبیق داده و از صحت آنها اطمینان حاصل کند.

4 • پس از اینکه اطلاعات شما توسط صرافی آساکوین مورد تایید قرار گرفت می‌توانید از طریق داشبورد خودتان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام کنید. برای این منظور کافی است به سراغ قسمت درخواست خرید یا فروش ارز دیجیتال بروید و از آن قسمت تراکنش‌های خود را ثبت نمایید.

آیا امکان استفاده از صرافی آساکوین در موبایل وجود دارد؟

صرافی آساکوین برای آنکه استفاده از خدمات خود را عمومی‌تر کند اپلیکیشن موبایل خود را طراحی کرده و آن را در فروشگاه گوگل و اپ استور منتشر نموده است. به این ترتیب کاربرانی که تمایل دارند از طریق تلفن همراه وارد حساب کاربری خود در آساکوین شوند می‌توانند این اپلیکیشن را دانلود کرده و از طریق آن اقدام نمایند. دقت داشته باشید که کاربران آساکوین می‌توانند اپلیکیشن آن را از طریق سایت خود این مجموعه دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب کنند.

به این ترتیب برای ورود به معاملات ارز دیجیتال از طریق این صرافی شما هیچ محدودیتی ندارید که فقط از کامپیوتر خود کمک بگیرید. وجود اپلیکیشن آساکوین کمک می‌کند تا شما در هر زمان و مکانی بتوانید معاملات خود را کنترل کنید و برای موفقیت در دنیای ارز دیجیتال گام بردارید. ضمناً این نکته را در نظر داشته باشید که از طریق اپلیکیشن آساکوین می‌توانید مراحل ثبت نام آن را هم پشت سر بگذارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

صرافی کاملی هست و اینکه کارمزدهاشم پایینه و از 0/3 تا 0.1هست البته اینجا شما در مورد کارمزداش چیزی نگفتین
جدیدا هم رباتهای مختلفی ساخته که توی تلگرام میتونین رایگان ازشون ارز دیجیتال بگیری
بنظر من مهمترین مزیتش بازار پیشرفتش و اینکه براحتی مبالغ سنگین رو می‌تونه انتقال بده هست

واقعا صرافی بزرگ و کارآمدی هست من تو این چند سال استفاده ازش راضیم بخصوص الان که وام و استینگ اوردن