|
هاوینگ
|

ریپل (XRP)

ریپل
XRP
ریپل / تومان
نماد نشانه گذاری این ارز را با (XRP) انجام می شود.
chart
خرید از ما
30,164
فروش به ما
29,926
آخرین تغییرات این ارز -2.30% بوده است.

ریپل - (Ripple (XRP

ریپل

Rank 7

Website

Coin

معرفی ارز دیجیتال ریپل

ریپل یک شرکت بزرگ واقع در سانفرانسیکو کشور آمریکا است که فعالیت اصلی این شرکت برای بانک ها و نهاد های مالی ساخت محصولات مالی غیر متمرکز است.

هدف ریپل این است که انتقال پول بین بانکی و بین المللی را سریع تر، ارزان تر و غیر متمرکز تر کند که البته این هدف تا حد زیادی محقق شده است. و اکنون بانک ها و شرکت های مالی بزرگی برای انجام انتقال های پولی خود از محصولات این شرکت استفاده می کنند.

ریپل چند محصول گوناگون برای بانک‌ها و موسسات مالی طراحی کرده است که فقط یکی از آن‌ها با ارز دیجیتال XRP کار می‌کند. ارز دیجیتال ریپل به‌جای استفاده از سیستم ماینینگ بلاک چین، از یک مکانیزم اجماع از طریق گروهی از سرورها برای تأیید معاملات خود استفاده می‌کند. تراکنش های ripple در عرض چند ثانیه تأیید می‌شوند و در مقایسه با بیت کوین هزینه‌ی بسیار کمی دارند.

می توان گفت که هدف ریپل کاملا در تضاد با بیت کوین است در حالی که بیت کوین با هدف تراکنش های همتا به همتا و حذف واسطه ها و بانک ها روی کار آمده است.

ریپل یکی از ارزهای دیجیتال موجود در بازار ارزهای دیجیتال است که با نماد XRP شناخته می‌شود. ریپل از تکنولوژی بلاکچین استفاده می‌کند و هدف آن پشتیبانی از تبادل پول بین بانک‌ها و شرکت‌ها در سراسر جهان است.

ریپل

از جمله مزایای ریپل می‌توان به سرعت بالای تراکنش‌ها، کاهش هزینه‌های تراکنش، امنیت بالا و قابلیت مقایسه با ارزهای مختلف اشاره کرد. در حالی که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال رایج دیگر اغلب برای تبادل دارایی بین افراد استفاده می‌شوند، ریپل به عنوان یک پلتفرم بین‌المللی برای تبادل پول بین بانک‌ها و شرکت‌ها طراحی شده است.

رپیل عقیده ای دارد که بانک ها به خودی خود بد نیستند و فقط نحوه ی انجام کار آن هاست که باعث ایجاد مشکلات پرداختی و انتقال پول می شود.

فراموش نکنید که Ripple یک شرکت است و XRP یک ارز دیجیتال در یکی از محصولات این شرکت است. ریپل چند محصول گوناگون برای بانک ها و موسسات مالی طراحی کرده است که فقط یکی از آن ها (Xrapid) با ارز دیجیتال XRP کار می کند. بنابر این شما وقتی XRP را می خرید روی یکی از محصولات شرکت ریپل سرمایه گذاری کرده اید نه خود شرکت ریپل.

ریپل از دو بخش تشکیل شده است:

شبکه ریپل‌نت (RippleNet) و ارز دیجیتال ریپل (XRP).

شبکه ریپل‌نت شامل بانک‌ها، شرکت‌های مالی و خدمات انتقال پول است که از آن برای تبادل پول با استفاده از ریپل استفاده می‌کنند. ارز دیجیتال ریپل (XRP) نیز برای انجام تراکنش‌های ریپل مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولاً برای تسهیل تراکنش‌های بین بانک‌ها استفاده می‌شود.

شما می توانید ارز دیجیتال آینده دار XRP را از صرافی ایرانی نوبیتکس با ریال و یا تتر خرید کنید، نوبیتکس یک استارت آپ کاملا ایرانی جهت مبادلات رمزارزها می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها