|
هاوینگ
|

صرافی مارجکس، امنیت بالا و امکان واریز و برداشت ریال

صرافی margex

درباره صرافی مارجکس چه میدانید؟ در ادامه معرفی انواع صرافی‌ها در این سایت، در این مقاله قصد داریم به معرفی صرافی ارزهای دیجیتال مارجکس بپردازیم.

با رشد دنیای ارزهای دیجیتال و همه‌گیر شدن معاملات ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها بیشتر و بیشتر شدند. کاربران و معامله‌گران همواره به دنبال پلتفرم‌هایی با امنیت بیشتر و نوآوری بالاتر هستند. صرافی مارجکس MARGEX یکی از صرافی‌هایی است که با داشتن نوآوری بالا، امنیت بالا و امکاناتی مانند کپی تریدینگ، واریز و برداشت ریال و گزینه‌های جذاب معاملاتی توانسته است توجهات زیادی را به خود جلب کند. این صرافی قانونی برای تبادل ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود.

ما در این مقاله تلاش داریم که ویژگی‌های صرافی مارجکس را بررسی کنیم و ببینیم که آیا این پلتفرم می‌تواند محلی امن و مناسب برای معامله‌گران ایرانی باشد یا خیر؟

مقابله با دست‌کاری در قیمت

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار بی‌ثبات است. صرافی‌ها در بسیاری از مواقع در قیمت‌ها دست‌کاری می‌کنند؛ اما صرافی مارجکس با توسعه MP Shield به مقابله با این مشکل پرداخته است تا بتواند از معامله‌گران خود در برابر دست‌کاری در قیمت‌ها حفاظت کند. به این ترتیب از لیکوئید شدن ناعادلانه کاربران در بقیه پلتفرم‌ها جلوگیری می‌کند.

صرافی مارجکس

 آموزش در حین کسب درآمد

بزرگترین مشکلاتی که در معاملات ارزهای دیجیتال برای افراد تازه‌کار وجود دارد، ناآشنایی افراد با شیوه درست ترید و معاملات است. ویژگی کپی تریدینگ در صرافی مارجکس برای کسانی که مایل‌اند در این فضا به معامله بپردازند اما تجربه و تخصص لازم را ندارند راه‌حل مناسبی است که بتوانند از کمک متخصصین استفاده کنند. به‌این‌ترتیب هم آموزش می‌بینند و هم‌کسب سود می‌کنند.

باید بدانید که معامله‌گری در فضای مجازی نیازمند صبر زیاد، تجربه، اعصاب قدرتمند و نظم و برنامه‌ریزی است؛ بنابراین شما نمی‌توانید یک روزه یک تریدر متخصص شوید؛ اما می‌توانید در سیستم کپی ترید مارجکس از تجربه معامله‌گران دیگر استفاده کنید؛ و همزمان با بررسی ترید افراد متخصص، آموزش‌های مفیدی ببینید.

در بازارهای مالی زمان معامله اهمیت بالایی دارد. باید بدانید که نوسانات بازار می‌تواند خطرناک باشد. یکی از دلایلی که بسیاری از تریدرها در بازارها سرمایه خود را از دست می‌دهند عدم آموزش مناسب و عدم استفاده از حد ضرر در معاملات است.

 

صرافی مارجکس

استفاده از استراتژی‌های جمعی

یکی از ویژگی‌های صرافی مارجکس طیف بالای استراتژی‌های معاملاتی است. شما چه یک فرد محافظه‌کار باشید یا یک معامله‌گر ریسک‌پذیر می‌توانید همواره استراتژی‌ای را پیدا کنید که با اهداف مالی شما هماهنگ باشد.

تنوع معاملات کپی ترید در صرافی مارجکس پاسخگوی نیاز سرمایه‌گذاران مختلف است که به شما امکان می‌دهد سرمایه خود را در اختیار کاربران متخصص قرار دهید تا با پول شما معامله کنند.

 

 همچنین بررسی صرافی کوینکس | صرافی مکسیصرافی نوبیتکس | صرافی بینگ اکس | صرافی ال بانک

سرعت معاملات

در معامله‌های ارزهای دیجیتال زمان اهمیت بالایی دارد. شما برای فعالیت در این حوزه به سرعت بالای اینترنت و عکس‌العمل سریع نیاز دارید؛ زیرا گاهی یک ثانیه نیز در معاملات تأثیرگذار است. در صرافی مارجکس با توسعه فناوری منحصر به فرد و هوشمند خود از کاربران خود حفاظت می‌کند و شرایط معاملات سریع‌تر را برای آنها فراهم می‌کند. با کمک فناوری Smart Follow به همه دنبال کنندگان یک استراتژی این امکان داده می‌شود که معاملات خود را مدیریت کنند و از موقعیت‌های سودآور کسب سود کنند.

 حل مشکل تراکنش‌های بین‌المللی

بازار کریپتو یک بازار جهانی است. جابه‌جایی پول در این بازارها برای کاربران هزینه‌بر است؛ به عبارت دیگر شما یکبار باید از صرافی ایرانی دلار بخرید، هزینه‌ای بپردازید و آن را به صرافی خارجی محل ترید خود منتقل کنید؛ اما در این صرافی این مشکل وجود ندارد و شما می‌توانید از قابلیت واریز و برداشت ریالی برای کاهش هزینه‌های خودتان استفاده کنید. به این ترتیب کاربران می‌توانند از ارز ملی خود برای خرید و فروش استفاده کنند و پرداخت اضافه نداشته باشند.

 

 آشنایی با انواع صرافی های ارز دیجیتال

 

پروتکل‌های پیشرفته صرافی مارجکس

در پلتفرم‌های مالی، امنیت سرمایه و پول کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. یک صرافی دیجیتال باید بتواند به درستی از امنیت حساب‌های خود حفاظت کند در غیر این صورت یک هک ساده می‌تواند موجب خسارت‌های مالی شدیدی به کاربران و از بین رفتن سرمایه و اعتبار صرافی شود. صرافی مارجکس از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای دفاع از امنیت کاربران خود استفاده می‌کند. از سیستم ضد هک تا احراز هویت دومرحله‌ای و کیف پول‌های ویژه برای حفاظت از دارایی کاربران.

درباره امنیت شبکه نیز صرافی Margex با داشتن یک تیم امنیتی ویژه کلیه فعالیت‌های مشکوک را زیر نظر دارد و تلاش می‌کند با پیشگیری از هرگونه نفوذ، هر تهدیدی را قبل از تبدیل‌شدن به آسیب خنثی کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این پلتفرم از امنیت مناسبی برخوردار است.

امکانات

اگر بخواهیم مهمترین امکاناتی را که صرافی Margex به کاربران خود ارائه می‌دهد لیست کنیم می‌توانیم به این موارد اشاره‌کنیم:

طراحی دقیق و تنوع بالا

ویژگی استیک و امکان سرمایه‌گذاری

کپی تریدینگ

امکان واریز و برداشت ریالی

تعهد بالا و مسئولیت‌پذیری

امنیت

صرافی مارجکس

آیا عملکرد ایرانیان در این صرافی مجاز است؟

همان‌طور که میدانید در سال‌های گذشته تحریم‌های همه‌جانبه جهانی موجب شده است که بسیاری از پلتفرم‌ها به کاربران ایرانی امکان فعالیت ندهند و برای مثال در صرافی بزرگ بایننس کاربران ایرانی امکان ترید و احراز هویت ندارند. عدم توجه به این مسئله نیز می‌تواند منجر به از بین رفتن سرمایه کاربران شود.

صرافی مارجکس نیز در بخش قوانین خود به وضوح این مسئله را اعلام کرده است که کاربران برخی از کشورها از جمله ایران اجازه فعالیت در آن را ندارند و در صورت فعالیت در این صرافی حق مسدودسازی حساب را برای خود حفظ می‌کند.

موضع‌گیری صرافی مارجکس در برابر ایرانیان

چند سالی است که به دلیل تحریم‌های همه‌جانبه بین‌المللی، بسیاری از پلتفرم‌های مالی واسطه از جمله صرافی‌های ارز دیجیتال به ایرانیان خدمات نمی‌دهند و اجازه احراز هویت کاربران ایرانی در این پلتفرم‌ها وجود ندارد. تعداد زیادی از معامله‌گران ایرانی به دلیل عدم توجه به این موضوع و ثبت‌نام و واریز وجه در صرافی‌هایی که به ایرانیان خدمات نمی‌دهند، سرمایه خود را ازدست‌داده‌اند.

صرافی مارجکس در قسمت قوانین مربوط به فعالیت و استفاده از خدمات این صرافی به وضوح اعلام کرده است که کاربران برخی مناطق از جمله ایران، اجازه فعالیت در این صرافی را ندارند و صرافی حق مسدودسازی حساب این کاربران را برای خود محفوظ می‌دارد. با این وجود این صرافی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند که مسئله‌ای عجیب است؛ به عبارت دیگر این سؤال پیش می‌آید که چطور صرافی‌ای که به ایرانیان اجازه فعالیت در پلتفرم خود را نمی‌دهد (در ظاهر)، در میان زبان‌های خود از زبان مردم ایران پشتیبانی می‌کند؟

این‌طور به نظر می‌رسد که این قانون صرفاً برای بستن دهان ناظران مالی بین‌المللی گذاشته‌شده است. با این وجود مانند تمام صرافی‌های دیگر، توصیه اکید ما به شما عزیزان این است که برای فعالیت در صرافی‌های ارزهای دیجیتال خارجی چه آن‌هایی که معاملات ایرانیان را پشتیبانی می‌کنند و چه آن‌هایی که معامله با ایرانیان را ممنوع اعلام می‌کنند همواره از فیلترشکن آی پی ثابت استفاده کنید.

میزان اعتبار

قبل از فعالیت در هر صرافی حتماً اعتبار آن را بررسی کنید. افزایش روزافزون تعداد صرافی‌ها اهمیت این مسئله را بیشتر می‌کند. در گذشته سوابق بسیاری از صرافی‌هایی وجود داشته که در مدتی چند ماهه یا چند ساله اعتبار و اعتماد کاربران را جلب کرده‌اند و سپس با چپاول پول کاربران، فراری شده‌اند. مشهورترین نمونه این صرافی‌ها در کشور ما صرافی کریپتولند است که از تبلیغات مکرر تلویزیونی و حمایت دولتی برخوردار بود و حتی چندین جایزه نیز بابت کارآفرینی دریافت کرد اما در حال حاضر بیشتر از دو سال است که مالک صرافی فراری است، با نام جعلی از کشور خارج شده و در کشور دیگری صرافی خود را بازگشایی کرده درحالی‌که هزاران نفر در ایران مالباخته شده‌اند و برای پس‌گیری اموال خود هر روز تجمعات بی‌نتیجه تشکیل می‌دهند. نمونه‌های خارجی این کلاه‌برداری را نیز مکرر دیده‌ایم.

به عبارت دیگر اعتبار سنجی صرافی را خودتان انجام دهید و هرگز تمام موجودی خود را در یک صرافی قرار ندهید حتی اگر آن صرافی معتبرترین صرافی از نظر شما باشد

برای اینکه یک صرافی معتبر باشد باید متناسب با استانداردهایی ساخته شده باشد. یک پلتفرم مالی باید امنیت بالایی داشته باشد و بتواند از دارایی کاربران خود در برابر هکرها و سارقان حفاظت کند.

دفتر این صرافی در سیشل وجود دارد و این صرافی از سال 202 فعالیت خود را آغاز کرده است. در گزارش‌های مالی آن نشانه‌ای از هک و پول‌شویی و کلاهبرداری دیده نمی‌شود؛ بنابراین می‌توان گفت که این پلتفرم امن است.

شما می‌توانید از طریق سایت کوین مارکت کپ این صرافی را در رتبه‌بندی سایت‌ها بررسی کنید.

کارمزد صرافی مارجکس

کارمزد معاملات صرافی برای کاربران اهمیت زیادی دارد؛ زیرا کارمزدها در تعیین هزینه معاملات مؤثرند. برای کاربران این مسئله اهمیت دارد که کارمزدهای کمتری بپردازند. صرافی مارجکس توانسته کارمزدهای مناسبی را برای کاربرانش مشخص کند. این کارمزدها از 0.06 دلار برای سفارشات تیگر و 0.019 برای میکر می‌باشد. همچنین در صورت باز بودن معامله بیشتر از هشت ساعت، مقدار کارمزد افزایش خواهد یافت.

صرافی مارجکس

پشتیبانی

یکی از موارد مهم در پلتفرم‌های معاملاتی، پشتیبانی سریع و کارا در آن است. کاربران باید بتوانند در هر ساعت از شبانه روز به پشتیبان دسترسی داشته باشند. این مسئله در جذب اعتماد کاربران بسیار مؤثر است که پشتیبانی آگاه و صبور برای راهنمایی در کنار آنها باشد. تیم پشتیبانی آنلاین صرافی مارجکس در 24 ساعت شبانه روز آماده حمایت و راهنمایی کاربران است.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد راهنمایی مناسبی در زمینه آشنایی با صرافی مارجکس به شما عزیزان ارائه کند. شما می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن این صرافی به پلتفرم معاملات دسترسی داشته باشید و معاملات خود را انجام دهید. از معاملات خود لذت ببرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

موفقیت آمیز بود!

تبریک، با موفقیت انجام شد، از همراهی شما سپاسگذاریم.❤️