|
هاوینگ
|

درباره ارز سند باکس (SAND) چه می‌دانید؟

درباره ارز سند باکس (sand) چه میدانید؟ ارز دیجیتال sandbox یکی از ارزهای دیجیتال شناخته شده است که بر روی شبکه بلاک چین اتریوم فعالیت می‌کند. ویژگی مهم این ارز مرتبط با ساخت دنیای مجازی متاورس و دنیای گیمینگ است که به بازیکنان امکان می‌دهد با توکن سند باکس وارد بازی شوند و از طریق این پلتفرم به خرید و فروش و ساخت دارایی بپردازند و به این ترتیب در دنیای واقعی کسب درآمد کنند. این مسئله یک امتیاز بزرگ برای این ارز محسوب می‌شود که سبب محبوبیت آن نیز شده است. در این مقاله تلاش می‌کنیم تا درباره ارز Sand، ویژگی‌های آن و دنیای مجازی متاورس و با شما صحبت کنیم.

سند باکس چیست؟

ارز sand در حقیقت برای کاربران ارز دیجیتال نوعی بازی و یک روش کسب در آمد است که در آن افراد می‌توانند برای خود آواتار بسازند، در دنیای متاورس با پرداخت sand، زمین و خانه بخرند، خرید و فروش کنند و معاملات خود را ادامه دهند.

ویژگی جذاب ارز دیجیتال sand همین امکان خرید و فروش ملک و زمین در دنیای مجازی است که موجب بالا رفتن میزان دارایی افراد می‌شود. می‌توانید این توکن را هولد کنید یا با آن هزینه‌های متاورسی خود را بپردازید… همچنین امکان خرید NFT را به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران این پروژه می‌توانند با خریدن زمین‌هایی در ابعاد مختلف، اقدام به ساختن خانه و بنگاه و … کنند و اموال خود را گسترش داده، معامله کنند و کسب سود نمایند.

نماد اختصاری Sandbox

ارز دیجیتال سند باکس به صورت مختصر sand نامیده می‌شود. امروزه دیگر این ارز در اکثر صرافی‌های معروف قابل‌شناسایی و خرید و فروش است. با بررسی نمودارهای بازار و روند رشد قیمت و خرید و فروش در این ارز می‌توانید ببینید که در طی مدت فعالیت خود رشد خوبی را تجربه کرده است و با استقبال خوبی روبرو شده است.

ارز سند باکس

تیم سازنده

ایده جذاب ساخت این ارز دیجیتال توسط سباستین بروگت و آرتور مادرید ساخته‌شده است و هدف از آن ایجاد ارتباط بین صنعت بازی و دنیای ارزهای دیجیتال است. آقای بروگت و آرتور مادرید با کمک یک دیگر شرکت Pixowl را تأسیس کردند. ازآنجاکه این دو نفر فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد و سیستم کامپیوتر هستند در طراحی خود مواد ویژه‌ای را مدنظر قرار داده‌اند. این شرکت بعد از راه‌اندازی شرکت در پروژه‌های بازی زیادی فعالیت کرد و شناخته‌شده‌ترین آنها ساخت ارز سند باکس است.

 

آشنایی با انواع ارزهای دیجیتال

تاریخچۀ sandbox

در حال حاضر ارز سند باکس بیشتر از 5 میلیارد دلار ارزش معاملاتی دارد. این ارز از زمان ساخت، نوسانات قیمتی بسیاری را تجربه کرده است اما توانسته است محبوبیت مناسبی کسب کند؛ بنابراین بررسی تاریخچه قیمتی این ارز کمک زیادی به پیش‌بینی روند ارز دیجیتال Sand می‌تواند به شما کمک کند.

هدف از ساخت سند باکس

اگر بخواهیم هدف از ساخت ارز سند را بررسی کنیم باید بگوییم سازندگان این ارز، هدف خود را ایجاد یک دنیای مجازی بر پایه بلاک چین بیان کرده‌اند. پروژه sand با هدف ایجاد پیوند میان صنعت گیم و بازار ارزهای دیجیتال، قدم جدیدی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای برداشته و توانسته است با ایجاد امکان معامله و خرید و فروش در دنیای بازی‌ها، این جهان را متحول کند.

خرید و فروش ارز SAND

شما می‌توانید برای خرید و فروش ارز SAND در صرافی‌های مختلف و معتبر اقدام کنید از جمله این صرافی ها می‌شود به بینگ ایکس و مکسی اشاره کرد و یا از طریق کیف پول خود در صرافی‌هایی مانند بایننس، گیت آیو، کوکوین و یونی سواپ ارز را خریده و به هر آدرس معتبری که بخواهید ارسال نمایید.

SAND
سندباکس / تومان
نماد نشانه گذاری این ارز را با (SAND) انجام می شود.
chart
خرید از ما
25,284
فروش به ما
25,055
آخرین تغییرات این ارز -1.62% بوده است.

مهمترین کاربردهای سند باکس

به طور کلی پروژه sand کاربردهای مختلفی دارد. ما در این بخش به برخی از کاربردهای این پروژه اشاره می‌کنیم:

1- کاربران می‌توانند با جمع‌آوری توکن sand در مراحل بازی، از آن برای توسعه و ارتقا دادن امکانات خود در بازی استفاده کنند و در مقابل طراحان بازی‌ها و توسعه‌دهنده‌های آن با دریافت کردن ارز sand در متاورس، خدمات مختلفی را به کاربران ارائه می‌کند. شاید بگویید خرید و فروش در بازی‌های رایانه ای پیش از این هم انجام می‌شده؛ اما باید بگوییم تفاوت استفاده از این ارز با کوین‌های عادی در بازی‌های قدیمی این است که این ارز در دنیای واقعی نیز ارزشمند است.

2- پلتفرم سند باکس دارای یک بستر حاکمیت مشارکت در صنعت بازی است که به افرادی که مالک توکن sand هستند با توجه به میزان دارایی خود، حق رأی و تصمیم‌گیری در شرکت را به کاربران ارائه می‌کند؛ بنابراین هرچه سرمایه بیشتری داشته باشید، قدرت بیشتری در متاورس دارید.

3- افراد می‌توانند با خرید سند باکس از صرافی‌های مختلف، نیازهای مالی خود را در دنیای بازی و دنیای متاورس برطرف کنند.

نحوه کار سند باکس

سند باکس دارای سه ویژگی است:

Voxedit: به کاربران اجازه می‌دهد در جهان مجازی دارایی‌هایی را برای خود بسازند و از آن استفاده کنند.

Smart contract: یک قرارداد هوشمند است که اشیاء سه‌بعدی ساخته شده توسط کاربران را به توکن های مثلی یا NFT تبدیل می‌کند.

Sandbox markplace: یک بازاز است که به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌های متاورسی خود را آپلود کنند و در سیستم بازی بفروشند.

Sandbox game maker بخش بازی‌ساز: به کاربران امکان می‌دهد تا دارایی‌ها و اشیایی را که به آنها نیاز ندارند بدون اینکه از برنامه‌نویسی و کد نویسی آشنا باشند بفروشند. به این ترتیب افراد با هر سلیقه و هدفی می‌توانند دارایی‌های مختلفی برای خود بسازند و در دنیای متاورس از آنها استفاده کنند و در حقیقت موجب رشد و گسترش متاورس می‌شود.

 

ارز سند باکس

مزایای سند باکس

اگر بخواهیم مزایای سند باکس را بررسی کنیم می‌توانیم این مسائل را در نظر بگیریم:

1- سند باکس در حقیقت یک ایده جدید است، ساخت یک دنیای جدید و نوآورانه در بازی‌های دیجیتال و روی بستر بلاکچین با داشتن یک ارز داخلی برای بازی‌های دیجیتال را امکان‌پذیر کرده است که در جهان واقعی نیز دارای ارزش پولی است.

2- پروژه sand دارای NFT های با ارزشی است که در صنعت ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود و افراد می‌توانند از طریق خرید و فروش آنها، مالک دارایی‌هایی در دنیای متاورس گردند و درآمد کسب کنند.

3- طراحی این پروژه به گونه ای است که توانایی زیادی در ساخت اشیا دارد. این ابزارها در حقیقت به بازیکنان امکان می‌دهد تا محیطی برای کسب درآمد فراهم کند.

معایب سند باکس

توکن سند باکس مزایای زیادی دارد اما بی‌نقص نیست. اگر بخواهیم به چند عیب کلی این ارز اشاره کنیم می‌توانیم این موارد را در نظر بگیریم:

1- بزرگترین مشکل این توکن قرار داشتن آن بر بستر اتریوم است و بنابراین یک ارز وابسته به اتریوم است و نمی‌توان آن را مستقل دانست. از طرفی هزینه جا به جایی بر بستر اتریوم نیز بسیار بالا است و این مسئله برای کاربرانی که بخواهند به طور مرتب از پلتفرم‌های این شبکه برای جا به جایی پول استفاده کنند مشکل‌ساز است.

2- ارز sand جامعه محدودی دارد؛ زیرا امکان هولد کردن آن فقط برای کسانی مطرح است که در بازی‌ها فعال هستند. این مسئله رشد پروژه را به دنیای متاورس محدود می‌کند؛ اما تردیدی نیست که در صورت رشد مناسب دنیای متاورس در سال‌های آینده، این ارز ما را شگفت‌زده خواهد کرد.

کیف پول مناسب برای سند باکس

چنانچه قصد نگهداری از ارز sand را دارید باید به دنبال کیف پولی امن بگردید. می‌توانید برای این کار از انواع کیف پول‌های سخت‌افزاری یا کیف پول‌های ایمن مجازی مانند تراست ولت کمک بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

موفقیت آمیز بود!

تبریک، با موفقیت انجام شد، از همراهی شما سپاسگذاریم.❤️