|
هاوینگ
|

صرافی هیوبی (HTX)

صرافی هیوبی

بررسی اجمالی صرافی Huobi Global

بر اساس اطلاعات وب سایت مرجع ارز های دیجیتال کوین مارکت کپ این صرافی بعد از صرافی بایننس در رتبه 6 برترین صرافی های ارز دیجیتال قرار دارد.
حجم روزانه مبادلات ارز های مختلف در این صرافی 8,025,435,388 دلار می باشد و بصورت هفتگی تعداد 1,883,132 نفر بازدید کننده را دارد .

صرافی هیوبی مستقر در سنگاپور است که در سال 2013 در چین تاسیس شد و هم اکنون دفترهایی در ژاپن ، کره ، هنگ کنگ و استرالیا نیز دارد. این کشور همچنین دارای مجوز فعالیت در چندین ایالت ایالات متحده است ، به استثنای برخی از ایالت ها مانند آلاباما ، نیویورک و چند مکان دیگر در ایالات متحده.
در سطح جهانی ، این صرافی به 5 میلیون مشتری از 130 کشور خدمات ارائه می دهد. اگر مطمئن نیستید از کدام پلتفرم خاص Huobi باید استفاده کنید ،به Huobi Global بروید. Huobi به زبان ماندارین به معنای «ارز» است.

صرافی ارز دیجیتال هیوبی چیست؟

در سال 2013 که گرایش مردم به ارز های دیجیتال در حال افزایش بود، صرافی هیوبی بیشتر از دیگر اکسچنج‌های بزرگ موجود در بازار، پیشرفت داشت. پیش از سرکوب رمز ارزها در چین، نزدیک به 90 درصد معاملات بیت کوین در این صرافی انجام می‌گرفت. پس از آن که معامله‌ی ارزهای دیجیتال و به دنبال آن خرید و فروش بیت کوین در چین ممنوع شد، دفتر مرکزی هیوبی نیز از چین خارج و با تبدیل شدن به یک شرکت بین‌المللی، تمرکز خود را روی مدل‌های جدیدی از کسب و کار گذاشت، که اجازه‌ی معامله‌ی ارز دیجیتال با ارز دیجیتال بیشتری را می‌داد. پس از مدتی، صرافی Huobi کاملاً متحول شد و مدل‌هایی از ترید، مانند غیرمتمرکز و همتا به همتا (P2P) را به سرویس خود اضافه کرد.

آیا صرافی ارز دیجیتال هیوبی امن است؟

صرافی هیوبی (Huobi) از ابتدای تأسیس خود تاکنون با هیچ مشکل امنیتی یا هک شدنی که منجر به از دست رفتن ارز دیجیتال و سرمایه‌ی کاربران شود، مواجه نشده است. امنیت مهم‌ترین چیزیست که معامله‌گران رمزارزها به دنبال آن هستند و به همین خاطر است که 98 درصد تریدرها، دارایی‌هایشان را در یک کیف پول سخت افزاری یا سرد نگهداری می‌کنند

مزایا و معایب صرافی ارز دیجیتال هیوبی

این صرافی در قسمت اکسچنج از تعداد زیادی ارز پشتیبانی می کند و برای اسپات گزینه مناسبیه و حجم معاملات بالایی هم دارد اما در قسمت فیوچرز متاسفانه بدون احراز هویت خدمات نمی دهد و تا حساب خود را وریفای نکنید نمی توانید اکانت فیوچر باز کنید.

مزایا

• امنیت سایبری با سطح بالا.
• پشتیبانی قدرتمند از مشتریان.
• مقدار زیادی از بازارهای پشتیبانی شده ارزهای رمزپایه (بیش از 400 در زمان نوشتن مقاله).
• رابط کاربر پسند برای هر دو معامله گر تازه کار و با تجربه تر.
• دارای یک رمز ارز بومی ، Huobi Token است که می تواند برای تکمیل هزینه های تجارت و همچنین افزایش نقدینگی کلی Huobi استفاده شود.
• معاملات فیات ( ارز های فیزیکی بین المللی رایج کشور ها) برای BTC ، ETH و XRP در دسترس است.

معایب

• فقدان پشتیبانی از موجودی و برداشت از حساب به صورت ارز فیات.
• فرآیند ثبت نام نسبتاً طولانی‌تر از رقبا.
• از استیبل کوین های زیادی پشتیبانی نمی کند.تنها استیبل کوینی را که پوشش می دهد تتر (USDT) است.
• برای استفاده از بخش فیوچرصرافی باید حساب خود را وریفای کنید.

جدول حداقل برداشت و کارمز آن

همانطور که در جدول زیر نشان داده شده است ، حداقل برداشت برای ارزهای فیات می تواند از 20 تا 50 هزار دلار ، 5 اتحادیه اروپا یا 50 دلار کانادا باشد.

کارمزد صرافی هیوبی

جمع‌بندی

هیوبی گلوبال – Huobi یک صرافی ارز دیجیتال با رابط کاربری آسان است، اما برای استفاده و معامله ارزهای دیجیتال، باید ابتدا در آن ثبت نام کنید. علاوه بر سایت، اپلیکیشن هیوبی نیز برای کامپیوترها و گوشی‌های موبایل توسعه پیدا کرده، که می‌توانید برای معاملات آسان و از آن‌ها استفاده کنید.
صرافی ارز دیجیتال هیوبی روی امنیت کاربران متمرکز است و با داشتن لایه‌های امنیتی مختلف، می‌توان به عنوان یک پلتفرم امن روی آن حساب کرد. این صرافی از یک فضای ذخیره‌سازی آفلاین سرد و فرآیند تأییدیه چند لایه استفاده می‌کند.
در مجموع فرقی نمی‌کند شما یک کاربر تازه‌کار در دنیای رمز ارزها یا یک معامله‌گر حرفه‌ای باشید، صرافی Huobi به خوبی می‌تواند از پس نیازهای شما برآمده و برای تبادل، فروش و خرید بیت کوین، اتریوم، ریپل و سایر ارزهای دیجیتال و همچنین نگهداری از رمز ارزهایتان به عنوان یک کیف پول، می‌توانید حساب ویژه‌ای روی این اکسچنج باز کنید.

توجه داشته باشید جهت ثبت نام در صرافی هیوبی نیازمند اتصال وی پی ان و یا فیلتر شکن با آی پی ثابت هستید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فقط بایننس…ولا غییییر

دوستان توکن HT واسه همین صرافی هیوبی تو ماه فروردین و اردیبهشت 53 درصد بهم سود داده یکم ازش داشته باشین

موفقیت آمیز بود!

تبریک، با موفقیت انجام شد، از همراهی شما سپاسگذاریم.❤️