|
هاوینگ
|

بایننس کوین (BNB)

ارز دیجیتال بایننس
BNB
بایننس کوین / تومان
نماد نشانه گذاری این ارز را با (BNB) انجام می شود.
chart
خرید از ما
33,206,939
فروش به ما
32,943,190
آخرین تغییرات این ارز -3.80% بوده است.

بایننس کوین - (Binance Coin (BNB

بایننس کوین

Rank 3

Website

Coin

درباره بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۹.۰۴ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۱۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از بایننس کوین در این لحظه با قیمت ۵۸۰.۳۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۵,۲۹۵ تومان معادل ۱۴,۶۷۸,۸۰۸ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۰.۷۵ میلیارد دلار است.

تعداد واحدهای در گردش بایننس کوین ۱۵۳.۴۳ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۷۰.۵۳ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن BNB معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۲۴.۱۶ از حجم معاملات روزانه است.

11 روز قبل از آنلاین شدن بورس ارزهای رمزنگاری BNB ، بایننس از طریق عرضه اولیه سکه در سال 2017 راه اندازی شد. این نسخه در ابتدا به عنوان توکن ERC-20 که در شبکه اتریوم  اجرا می شد، با عرضه کل 200 میلیون سکه و 100 میلیون BNB عرضه شده در ICO صادر شد. با این وجود، سکه های ERC-20 BNB در آوریل 2019 با راه اندازی شبکه اصلی Binance Chain با BEP2 BNB با نسبت 1: 1 مبادله شدند و اکنون دیگر در اتریوم میزبانی نمی شوند.

کوین بایننس می تواند به عنوان یک روش پرداخت، یک رمز ابزار برای پرداخت هزینه در صرافی بایننس و برای مشارکت در فروش توکن در صفحه راه اندازی بایننس استفاده شود. BNB همچنین (Binance DEX  مبادله غیرمتمرکز) را تأمین می کند.

بایننس کوین

آیا می توانید بایننس کوین را استخراج کنید؟

شما نمی توانید بایننس کوین را مانند ارز رمزنگاری شده اثبات کار استخراج کنید، زیرا Binance Blockchain از مکانیسم اجماع تحمل گسل بیزانس  BFT  استفاده می کند. در عوض، اعتبارسنج هایی وجود دارند که با تأیید بلوک ها از امنیت شبکه درآمد کسب می کنند.

BNB Burn چیست؟

قبل از مهاجرت بایننس کوین به Binance Chain ، صرافی بایننس با استفاده از عملکرد سوختن قرارداد هوشمند سوختگی سکه را در شبکه اتریوم انجام داد. مقدار سکه هایی که بایننس می سوزاند، براساس تعداد معاملات بورس طی سه ماه انجام می شود. از زمان راه اندازی Binance Chain، سوزاندن سکه های BNB دیگر در شبکه اتریوم انجام نمی شود و اکنون برخلاف قرارداد هوشمند، از یک دستور خاص در Binance Chain استفاده می شود.

چگونه BNB را خریداری می کنید؟

شما می توانید BNB (بایننس کوین) را در صرافی متمرکز Binance با تتر یا سایر استیبل کوین ها خرید کنید. صرافی بایننس احراز هویت را برای همه سطوح کاربری اجباری کرده است و با توجه به اینکه ایران در لیست تحریم های این صرافی قرار دارد مشکلاتی را برای کاربران ایرانی این صرافی به وجود آورده است، بهتر است که از صرافی مطمین ایرانی برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنید، صرافی نوبیتکس یکی از این صرافی هاست.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

موفقیت آمیز بود!

تبریک، با موفقیت انجام شد، از همراهی شما سپاسگذاریم.❤️