|
هاوینگ
|

صرافی بیت پین (bitpin)

صرافی bitpin

درباره صرافی ارز دیجیتال بیت پین

صرافی بیت پین یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران (همانند نوبیتکس) است. این صرافی در سال ۱۳۹۷ با هدف فعالیت در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم و… تاسیس شد. بیت پین قبلا با نام “بیت کوین ایران” شناخته می‌شد و در اوایل فعالیت خود فقط به خرید و فروش بیتکوین می‌پرداخت. اما در حال حاضر، این صرافی ارز دیجیتالی بیشتری را در پوشش دارد و شامل چندین ارز دیجیتال معروف است.

صرافی Bitpin به عنوان یک صرافی معتبر و مجاز در ایران توسط سازمان بورس و اوراق بهادار مورد تایید و نظارت قرار گرفته است و از دیگر ویژگی های این صرافی می‌توان به سرعت بالا در انجام تراکنش‌ها، امنیت بالا در حفاظت از اطلاعات کاربران و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد. همچنین، برای ورود به صرافی بیت پین، نیاز به تأیید هویت با مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی و شناسنامه دارید.

مقررات قوی و نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، برای برخورد با کاربران تقلبی و جلوگیری از پول‌شویی، به صرافی Bitpin اجازه داده است تا حداکثر مبلغ تراکنش را برای هر کاربر در یک روز محدود کند و همچنین برای پرداخت هرگونه هزینه در صرافی بیت پین می‌توانید از کارت های شتاب، شماره شبا، کیف پول‌های دیجیتال و ارز های دیجیتال استفاده کنید.

مزایای صرافی بیت پین

امنیت بالا: صرافی بیت پین دارای سیستم امنیتی پیشرفته‌ای است که از طریق آن می‌توانید از خدمات ارز دیجیتال به صورت ایمن بهره‌مند شوید.

هزینه کم: بیت پین ایجاد شده است تا در معاملات ارز دیجیتال، هزینه‌های بانکی کمتری برای مشتریان داشته باشد.

خدمات سریع: بیت پین در عین حال که هزینه‌ها را کم می‌کند، سرعت مبادله ارز را نیز افزایش می‌دهد.

ثبات قیمت: به طور شبانه روزی با توجه به نرخ ارز دیجیتال، نرخ خرید و فروش دلار، یورو و دیگر ارزها را به روزرسانی می‌کند.

قابلیت همکاری با کاربران خود: برای رفاه حال کاربران، صرافی بیت پین همکاری با آن‌ها را آسان نموده است.

قابلیت استفاده در کشورهای مختلف: در نهایت، صرافی بیت پین قابل استفاده در کشورهای مختلف است، بنابراین شما می‌توانید به راحتی از خدمات آن بهره‌مند شوید.

صرافی Bitpin یکی از صرافی‌های ارائه‌دهنده خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم، لایتکوین و… است. این صرافی با مجوز رسمی از سازمان های مربوطه در ایران ثبت نام و فعالیت می‌کند. به همین دلیل، مشتریان می‌توانند با اطمینان به صورت آنلاین از خدمات آن بهره مند شوند.

یکی از مهمترین مزایای این صرافی، استفاده از سیستم امنیتی پیشرفته‌ای است که آن را از بسیاری از صرافی‌های دیگر متمایز می‌کند. در بیت پین، تمامی تراکنش‌های ارز دیجیتال توسط سرورهای امن انجام می‌گیرد و اطلاعات مشتریان به روش رمزگذاری شده در دیتابیس ذخیره می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت از این صرافی استفاده کنید. علاوه بر این، هزینه‌های بیشتری به عنوان هزینه بانکی در خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز نیست داشته باشید.

مالک صرافی ارز دیجیتال بیت پین

مالک صرافی Bitpin، دقیقاً مشخص نیست و اطلاعات دقیق و رسمی در این رابطه منتشر نشده است. این صرافی با مجوز رسمی از سازمان نظام صرف ارز، مجوز فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران دریافت کرده است. بنابراین، مالکان صرافی می‌توانند یک گروه از سرمایه گذاران یا کارآفرینان باشند که تصمیم به ایجاد این صرافی برای برقراری فعالیت در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران گرفته‌اند.

ثبت نام در صرافی بیت پین

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جالبه بعضی از صرافی ها بهت چندین ارز مفتی به عنوان جایزه میدن تو هم خوشحال،بعد میبینی نه قیمت آنچنانی داره نه میتونی تبدیلش کنی نه میتونی بفروشی نه میتونی انتقال بدی،این یعنی چی؟یعنی اصلا شما همجین ارزی نداری،واون فقط یه دکور و مبلغ بدون ماهیت هستش که وجود خارجی نداره وفقط یه نوع کلاهبرداری وفریب هستش

به نظرم بیت پین و نوبیتکس جزو بهترین صرافی های رمزارزی ایرانی هستند توی اتفاقات اخیر هم نشون دادند کارشون درسته.

من نزدیک ۲سال است که در این صرافی ثبت نام واحراز هویت کرده ام. واز فعالیت در این صرافی بسیار راضی هستم.

سلام …بنده جدیدا در اپلیکشن بیت پین ثبت نام کردم و احراز هویت شدم.قصد گرفتن وام داشتم متاسفانه نه پاسخگوی تلفنی هست و نه چت…خیلی از صرافیها 24 ساعته پاسخگو هستند.اونوقت چطور نوشتید که یکی از معتبرترینها هستید؟؟؟