|
هاوینگ
|

معرفی صرافی Bingx بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان

bingx Exchange

معرفی صرافی Bingx چه می‌دانید؟

چرا صرافی Bingx بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان است؟

واقعیت این است که ارائه عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان کار ساده‌ای نیست. به خصوص که هر روز بر تعداد صرافی‌های خوب و معتبر اضافه می‌شود؛ اما ما در اینجا صرفاً به معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان از دید خودمان می‌پردازیم و امکانات و ویژگی‌های صرافی را بیان می‌کنیم. تصمیم در اینکه در کدام صرافی فعالیت کنید را به شما عزیزان می‌سپاریم.

معرفی صرافی Bingx

صرافی Bingx بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان

صرافی bingx یک بازار آنلاین ارزهای دیجیتال است که در سال 2018 افتتاح شد. این صرافی با داشتن امکانات کامل برای معامله‌گری و ترید ارزهای دیجیتال، خیلی زود توانست جای خود را در میان فعالین این حوزه پیدا کند.

سازندگان این صرافی در طراحی این صرافی تلاش کرده‌اند تا همه‌چیز را در دسترس قرار دهند و بهترین امکانات را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند.

در این پلتفورم تلاش شده است که امکانات مناسبی برای تحلیل بازار در اختیار معامله گران قرار بگیرد همچنین امکانات جذابی مانند کپی تریدینگ و کارمزدهای مناسب از دیگر ویژگی‌های این صرافی است.امکانات کپی تریدینگ به شما این امکان را می‌دهد که با بررسی معاملات بهترین معامله گران مجموعه، در ترید کردن از آنها پیروی کنید.

تاریخچه صرافی Bingx

صرافی بینگ ایکس در کشور سنگاپور ثبت شده است این صرافی که در ابتدا به نام Bingbon شناخته می‌شد، بعداً به BingX تغییر کرد. شهرت این صرافی در بین معامله گران به خاطر ویژگی کپی تریدینگ است.

از جمله خدماتی که صرافی بینگ ایکس به کاربران خود ارائه می‌دهد امکان معاملات فیوچرز، اسپات و… می‌باشد.

 در سال 2021 تنها سه سال بعد از شروع فعالیت صرافی Bing X حجم معاملات این صرافی در سایت CoinmarketCap به رتبه هفتم رسید که می‌توان آن را به دلیل ابزارهای مناسب و امکانات بالای صرافی دانست.

تیم موسس صرافی Bingx

تیم موسسه صرافی Bing X از متخصصان شرکت‌های فعال در حوزه کریپتوکارنسی تشکیل شده است. از پشتیبانان مالی این صرافی می‌توان به مؤسسات مالی J. P. Morgan، Standard Chartered Bank و شرکت‌های اینترنتی پیشرو مانند Google، Tencent و Alibaba نام برد.

در حال حاضر این صرافی در کانادا، آمریکای شمالی، هنک کنگ، تایوان و اتحادیه اروپا شعبه‌هایی دارد و معامله‌گرانی از بیشتر از 100 کشور دنیا معاملات خود را در آن انجام می‌دهند.

بررسی مزایا و معایب صرافی Bingx

از ویژگی‌های مهم صرافی BingX می‌توان به این موارد اشاره کرد:

·        کارمزد بسیار کم

·        امکان اتصال به بایننس برای کپی ترید

·        امکان کسب سود از 8 تا 12 درصد

·        قابلیت اتصال و ترید از طریق تریدینگ ویو

·        عدم نیاز به احراز هویت

·        پشتیبانی 24 ساعته به بیشتر از 12 زبان دنیا

·        پشتیبانی از معامله‌های فیوچرز تا اهرم 150

معایب

  • محدود به جفت ارزهای دیجیتال و نقل و انتقالات خاص

احراز هویت ایرانیان

یکی از مسائلی که صرافی Bing X را به عنوان یک صرافی مناسب برای ایرانیان قرار داده است عدم محدودیت فعلی برای ایرانیان است. با وجود تحریم‌های مکرری که در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس برای ایرانیان وجود دارد، صرافی بینگ ایکس در حال حاضر به ایرانیان اجازه داده است که تا بدون احراز هویت معامله کنند و روزانه تا سقف 50 هزار دلار برداشت کنند.

در صورت احراز هویت این مبلغ تا یک‌میلیون دلار در روز افزایش پیدا می‌کند؛ اما فراموش نکنید که ایران تحت تحریم‌های شدید بانکی است بنابراین نمی‌دانیم که این صرافی‌ها چه زمانی به طور ناگهانی تصمیم می‌گیرند که ایرانیان را تحریم کنند؛ بنابراین توصیه ما این است که در تمام صرافی‌های ارزهای دیجیتال چند نکته کلیدی را رعایت کنید:

  • در همه حال در زمان معامله در صرافی‌ها از یک فیلترشکن آی پی ثابت استفاده کنید؛ یعنی به طور ثابت از آی پی یک کشور ثابت به صرافی خود وصل شوید.
  • برای احتیاط بیشتر به جز مبلغی که به صورت روزانه با آن ترید می‌کنید سرمایه‌تان را در یک کیف پول معتبر نگهداری کنید. به‌این‌ترتیب حتی در صورت بروز مشکل، قسمت اصلی سرمایه شما محفوظ خواهد ماند.

ویژگی‌های صرافی Bing x

قابلیت کپی
ترید:
این قابلیت در صرافی به شما امکان می‌دهد که با شناسانی معامله گران مطرح بازار، در صورت صلاحدید بخشی از سرمایه خود را در بخش کپی ترید از تریدهای او سرمایه‌گذاری کنید ولی فراموش نکنید احتیاط را رعایت کنید زیرا شما در سود و ضرر معامله سهیم هستید.

معامله اهرمی تا حداکثر 150 برابر سرمایه: از امتیازات صرافی بینگ ایکس امکان استفاده از معامله‌های اهرمی تا 150
برابر سرمایه برای معامله گران است که برای تریدرهای حرفه‌ای در زمینه فیوچرز یک امتیاز فوق‌العاده است.

پاداش ها و کوپن‌های پاداش: صرافی Bing X برای اولین ثبت‌نام کاربران و مناسبت‌های خاص پاداش‌های خاصی را برای کاربران مشخص کرده است.

امکان معامله در تریدینگ ویو: یکی از امکانات جذاب صرافی بینگ ایکس امکان اتصال اکانت به تریدینگ ویو و استفاده از تنظیمات این  سایت در چارت است. به‌این‌ترتیب می‌توانید هرلحظه از طریق چارت معاملات خود را انجام دهید.

 کارمزد رقابتی: صرافی بینگ ایکس برای حمایت از کاربران خود پایین‌ترین نرخ کارمزد را در معاملات دارد

 پشتیبانی فارسی: احتمالاً مهمترین ویژگی صرافی برای کاربران ایرانی، پشتیبانی آنلاین از کاربران فارسی‌زبان
است که به شما امکان می‌دهد هر مشکلی را به سرعت پیگیری کنید.

آموزش مرحله به مرحله ثبت‌نام در صرافی Bingx

برای ثبت‌نام در صرافی Bing x روی این لینک کلیک کنید.

فراموش نکنید که قبل از هر کار فیلترشکن خود را روشن کنید.

ثبت نام در صرافی Bingx

پس از کلیک روی لینک ثبت‌نام، صفحه بالا پیش روی شما باز می‌شود. در بالای صفحه روی گزینه مشخص‌شده کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

ثبت نام در صرافی Bingx

در این بخش می‌توانید برای راحتی بیشتر زبان ثبت‌نام را به فارسی تغییر دهید. سپس به یک ایمیل معتبر و یک پسورد نیاز خواهید داشت. پسورد شما باید ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و اعداد باشد.

 

اطلاعات موردنیازتان را بر طبق تصویر بالا وارد کنید و روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید.

bingx

پس از زدن دکمه ثبت‌نام
یک کد امنیتی مانند تصویر بالا خواهید داشت که باید پازل را به جای خالی بکشید.
بعد از آن می‌توانید وارد مرحله بعدی شوید. یک ایمیل امنیتی به ایمیل شما ارسال می‌شود که کد ثبت‌نام مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Bingx

شما یک دقیقه زمان دارید تا کد امنیتی ایمیل شده را در جای خالی وارد کنید.

ثبت نام در bingx

در این مرحله ثبت‌نام شما به اتمام می‌رسد.

صرافی Bingx

نقش کد تائید دومرحله‌ای در استفاده از صرافی BingX

بعد از اینکه مراحل ثبت‌نام در صرافی کامل شد، برای بالا بردن امنیت حساب کاربری خود نیاز دارید که کد دومرحله‌ای گوگل آتنتیکیور را فعال کنید. این کد به شما کمک می‌کند که امنیت حساب خود را در زمان معامله حفظ کنید. استفاده از این کد مانند رمز پویا از حساب شما حفاظت می‌کند. این اپلیکیشن هر یک دقیقه رمز جدیدی برای حساب شما مشخص می‌کند به این ترتیب سایر افراد قادر نخواهند بود به حساب شما دسترسی پیدا کنند.

مراحل فعال‌سازی کد تائید دومرحله‌ای در صرافی BingX کدم‌اند؟

جهت فعال‌سازی کد تائید دومرحله‌ای 2FA، مراحل زیر را انجام دهید.

·        وارد پروفایل خود شوید و در منوی پروفایل گزینه Account & security را پیدا کنید.

·        در صفحه جدید به پایین صفحه و منوی Security Center بروید.

·        گزینه Link را انتخاب کنید.

·        اپلیکیشن Authenticator Google را از Google play دانلود و نصب کنید.

·        شما می‌توانید این اپلیکیشن را مستقیم روی تلفن همراه خود اسکن کنید و از QR Code استفاده کنید.

·        روی دکمه Next کلیک کنید.

·        فراموش نکنید پس از نصب نرم‌افزار روی تلفن همراه از کد داخل کادر اپلیکیشن کپی و اسکرین شات بگیرید و در جای امنی نگهدارید تا درصورتی‌که بعداً تلفن همراه شما دچار مشکل شد بتوانید از آن استفاده کنید.

·        روی دکمه Next کلیک کنید.

·        یک کد تائید به ایمیل شما ارسال می‌شود با فشردن گزینه submit امنیت حساب شما تضمین می‌شود.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد برای شما عزیزان مفید واقع شود.

** با ثبت نام از طریق لینک زیر از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند شوید و تا 130$ جایزه خوش آمد گویی دریافت کنید. **

و همچنین از رویداید ثبت نام سایت رمز ارز یار (با استفاده از لینک زیر) بهره مند گردید، واریز هر هفته یکبار می باشد مبلغ 60 دلار بونوس (30 دلار بدون نیاز به حجم معاملاتی و 30 دلار با داشتن حجم معاملاتی بصورت Volume Trading).

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

موفقیت آمیز بود!

تبریک، با موفقیت انجام شد، از همراهی شما سپاسگذاریم.❤️