|
هاوینگ
|

 ETF ها در صرافی مکسی چیست؟

از ETF ها در صرافی مکسی چه می‌دانید؟ پیش‌تر به طور مفصل درباره صرافی مکسی و نحوه کار و ثبت‌نام در این صرافی با شما صحبت کرده‌ایم. گفتیم که صرافی مکسی یکی از 20 صرافی برتر جهان است

ETF در حقیقت توکن لوریج دار صرافی مکسی است. تلاش تیم مدیریت صرافی مکسی در این است که بهترین و کامل‌ترین خدمات را به تریدرها ارائه کند. یکی از این خدمات توکن لوریج دار یا ETF در این صرافی است. این توکن در حقیقت یک ویژگی است که به شما امکان می‌دهد سود خوبی کسب کنید.

برای استفاده از توکن ETF در صرافی mexc باید ابتدا در این صرافی ثبت‌نام کنید. حالا با ما در این مقاله همراه شوید تا شیوه استفاده از اهرم لوریج دار یا ETF را در صرافی مکسی با هم بررسی کنیم.

درصورتی‌که پیش از این در صرافی MEXC ثبت‌نام نکرده‌اید، می‌توانید با استفاده از لینک زیر ثبت‌نام کنید و از 50% تخفیف در کارمزد معامله‌هایتان استفاده کنید.

 آشنایی با صرافی مکسی Mexc 

افتتاح صرافی مکسی یا MEXC Global در سال 2018 صورت گرفت. این صرافی امروزه به عنوان یکی از مراکز تطبیق و تراکنش‌های بزرگ شناخته می‌شود که شامل انواع بازارهای اقتصادی و حوزه بلاک چین می‌باشد.

امکانات خوب و پشتیبانی قوی این صرافی موجب استقبال خوب کاربران از آن شده است و صرافی مکسی خیلی زود توانست جای خود را در میان کاربران باز کند. امروزه کاربرانی از 170 کشور جهان در این صرافی به معامله مشغول‌اند که تعداد آنها از 10 میلیون نفر گذشته است. با توجه به عمر کوتاه این صرافی، این حجم از استقبال را می‌توان یک دستاورد عالی برای آن در نظر گرفت.

هدف این پلتفورم تبدیل‌شدن به بزرگترین مرکز معامله و ترید برای سرمایه‌گذاران با تجربه می‌باشد و توانسته اند به خوبی در راستای این هدف پیشروی کنند. امروزه کمتر فعال بازارهای مالی را می‌بینید که اسمی از این صرافی نشنیده باشد یا در آن ترید نکرده باشد.

با انجام ثبت نام با لینک زیر و یا استفاده از کد ramzarzyar در قسمت referral از ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملات صرافی مکسی بهره مند شوید.

صرافی MEXC

پشتیبانی از زبان‌های مختلف

همانطور که گفتیم صرافی مکسی به کاربرانی از 170 کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد. برای ساده تر کردن دسترسی کاربران و سرمایه‌گذاران، این صرافی پشتیبانی از زبان‌های مختلف نیز پشتیبانی میکند و به این ترتیب فعالیت در پلتفورم را برای کاربران کشورهای دیگر ساده تر کرده است.

موتور معاملاتی این صرافی توسط بهترین متخصصان صنعت بانکداری توسعه پیداکرده است و می‌تواند در هر ثانیه 4/1 میلیون تراکنش انجام دهد. به همین دلیل سرعت عمل معاملات در آن بسیار بالا است. این صرافی سرورهایی در چندین کشور مختلف دارد که امنیت و یکپارچگی داده ها را تضمین میکند.

 

آشنایی با انواع ارزهای دیجیتال

امکانات ویژه صرافی Mexc

در صرافی مکسی برای هر کاربر خدمات مختلفی در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند معاملات ساده‌تری انجام دهند و سود بهتری کسب کنند. ما در این بخش درباره توکن لوریج دار ETF این صرافی با شما گفتگو میکنیم.

توکن ETF چیست؟

وجود ETF یا توکن لوریج دار یکی از ویژگی‌های خوب در صرافی Mexc است که به کاربران حرفه‌ای و با تجربه امکان سود بری چند برابری می‌دهد. کاربران می‌توانند از اهرم 200 برابر برای معامله استفاده کنند و سرمایه خود را تا 200 برابر افزایش دهند. البته تاکید میکنیم که این ویژگی مناسب تریدرهای حرفه‌ای و کاربران با تجربه است و افراد بی تجربه نباید با طمع، سرمایه خود را در خطر قرار دهند.

امنیت بالا

از ویژگی‌های جذاب صرافی مکسی امنیت بالای این پلتفورم است. یک پلتفورم با بیشتر از ده میلیون نفر معامله‌گر باید بتواند امنیت بالایی را برای کاربران خود تامین کند از امکان هک و نفوذ به سرمایه کاربران جلوگیری کند. صرافی مکسی توانسته است امنیت بالایی را برای حفاظت از سرمایه کاربران تامین کند.

رابط کاربری خیلی ساده و آسان

ویژگی جذاب دیگر صرافی مکسی رابط کاربری ساده آن است که به افراد اجازه می‌دهد به سادگی معاملات خود را انجام دهند دسترسی ساده به اطلاعات مختلف و نمودارها و سرعت بالای معاملات ویژگی دیگر این پلتفورم می‌باشد.

توکن لوریج دار یا ETF چیست؟

توکن لوریج دار یا ETF مخفف کلمه Exchange Traded Fund است که معنای آن صندوق قابل معامله می‌باشد. ETF در حقیقت نوعی صندوق سرمایه‌گذاری است که مانند سهام قابل خریداری است. بیشتر ETF ها جزئی از سهام، اوراق قرضه یا دارایی‌های مشابه هستند که مرتبط با ارزهای دیجیتال و شرکت های توسعه‌دهنده آنها می‌باشند.

توکن لوریج دار ETF یک صندوق است که از رمز ارزهای پایه تشکیل شده است. بیشتر ETF های شاخص یا باکس دارایی ویژه ای را ردیابی میکند. قیمت‌های یک یا چند ارز دیجیتال را پیدا و ردیابی میکند و براساس فروش یا خرید افراد سرمایه‌گذار، قیمت ارز به صورت روزانه نوسان خواهد داشت و مانند یک ارز عادی معامله می‌شود.

کارکرد توکن ETF در صرافی Mexc

چنانچه گفتیم توکن لوریج دار ETF صندوقی است که توسط یک تیم مالی حرفه‌ای اداره می‌شود. هر ETF به تعداد مشخصی از موقعیت‌های آتی مرتبط است. مدیر صندوق به طور منظم موقعیت‌های آینده را مشخص میکند تا بتوانید از اهرم ثابت برای زمان معینی استفاده کنید. برای مدیریت این صندوق از یک تیم حرفه‌ای استفاده می‌شود که به افراد این امکان را می‌دهد که به سادگی سبد سرمایه‌گذاری لورج ثابت خود را بسازند.

مزایای ETF توکن لوریج دار

از مزایای ETF توکن لوریج دار راحتی سرمایه‌گذاری است. در حقیقت سرمایه‌گذاران می‌توانند بدون داشتن اطلاعات درباره عملکرد بیت کوین، با سرمایه‌گذاری بیت کوین در صرافی‌های مختلف، از نوسانات قیمت بیت کوین در بازار سود ببرند.

ETF در صرافی مکسی تنوع بالایی دارد و به افراد این امکان را می‌دهد که از یک دارایی بیشتر نگهداری کنند. ETF توکن لوریج دار بیت کوین میتواند شامل سهام اپل، سهام فیسبوک و بیت کوین و … باشد. برای همین در پایان سرمایه‌گذار می‌تواند ریسک سرمایه‌گذاری خود را کاهش دهد و یک سبد متنوع از سهام را ایجاد کند.

یکی دیگر از مزایای ETF بهره وری مالیاتی است که با توجه به غیرمتمرکز بودن بیت کوین، بیشتر پناهگاه‌های مالیاتی و صندوق‌های بازنشستگی جهان سرمایه‌گذاری روی بیت کوین ندارند. معاملات این توکن لوریج دار در صرافی‌های سنتی به طور معمول توسط سازمان بورس آمریکا تنظیم شده است و توانایی شرایط بهره وری مالیاتی را دارد.

ETF بیت کوین چیست؟

البته ETF در روند صعودی بیت کوین محبوبیت بالایی دارد و در میان سرمایه‌گذاران محبوب است. با رشد چند هزار دلاری ETF Bitcoin سرمایه‌گذاران فرصت سرمایه‌گذاری را برا ین ارز دارند و کارگزاری‌ها برای پاسخ دادن به تقاضای سرمایه‌گذاران بیت کوین ETF را ایجاد کرده اند.

استفاده از ETF توکن لوریج دار در صرافی مکسی Mexc

چطور می‌توانیم به بخش ETF صرافی مکسی دسترسی داشته باشیم؟

برای ورود به صرافی مکسی باید وارد حساب کاربری‌تان در صرافی شوید و بعد از آن در نمودار روی تب کشویی ETFs کلیک نمایید. از تب کشویی باز شده روی ETF Trading Entrance کلیک کنید تا این صفحه برای شما باز شود.

 ETF ها در صرافی مکسی

 

تصویر صفحه اول معاملات EFT در صرافی مکسی پیش روی شما باز می‌شود.

ما در اینجا هرکدام از بخش‌های این صفحه را به شما معرفی میکنیم:

  1. بخش اول در سمت چپ، اردر بوک است که شامل لیست اردر بوک فروش و لیست خرید است.
  2. لیست فروش در اردر بوک.
  3. لیست خرید در اردر بوک.
  4. در سمت راست صفحه لیست جفت ارزهای پشتیبانی شده در صرافی دیده می‌شود.
  5. در بخش پایینی سمت راست صفحه، قیمت‌های معامله در مارکت مشاهده می‌گردد.
  6. بخش مرکزی صفحه محل نمایش نمودار و امکانات تحلیل است.
  7. بخش و تجهیزات معاملات

 ETF ها در صرافی مکسی

مشخص کردن لورج معامله

با کلیک روی گزینه ETF وارد صفحات این معامله می‌شوید. در این بخش شما میتوانید پوزیشن Long و Short بگیرید و با کلیک روی گزینه ETF 3X با تنظیم صفحه میزان سود معامله خود را تا 5 برابر افزایش دهید.

 

ETF در اردر Limit

برای استفاده از ETF در Order Limit اینطور عمل میکنیم:

با کلیک روی دکمه Limit میتوانید به صورت محدود پوزیشن لانگ یا شورت باز کنید. این بخش را به این صورت بررسی میکنیم:

در بخش Buy

  1. Availble usdt: مبلغ موجودی شما را نشان می‌دهد.
  2. در صورت نیاز به واریز مبلغ به صرافی از گزینه deposit استفاده کنید.
  3. قیمت مورد نظرتان برای خرید را مشخص کنید.
  4. میزان رمز ارز دلخواهتان را به صورت دستی وارد کنید.
  5. مجموع ارزش توکنی که قصد خرید آن را دارید وارد کنید.
  6. روی دکمه buy کلیک کنید.

 در بخش sell

  1. Avalible: موجودی شما را از ارزی که قصد فروش آن را دارید نشان می‌دهد.
  2. قیمتی را که برای فروش ارز می‌خواهید مشخص کنید.
  3. میزان ارزی که می‌خواهید بفروشید وارد کنید.
  4. مجموع ارزش توکنی که قصد فروش آن را دارید وارد کنید
  5. دکمه sell را فشار دهید.

استفاده از Stop-Limit برای ETF در صرافی Mexc مکسی

برای قرار دادن اردر استاپ لیمیت در توکن لوریج دار صرافی مکسی باید سفارش خود را محدود کنید. برای این کار از روش زیر استفاده میکنیم:

 برای اردر خرید یا Buy

  • موجودی شما را نشان می‌دهد.
  • در صورت نیاز به وجه بیشتر می‌توانید واریز انجام دهید.
  • قیمت ماشه را مشخص کنید.
  • قیمتی که می‌خواهید برای خرید مشخص کنید.
  • میزان رمز ارزی که می‌خواهید بنویسید.
  • جمع ارزش خرید توکن دلخواهتان را مشخص کنید.
  • دکمه خرید را فشار دهید. با فعال شدن ماشه خرید شما انجام می‌شود.

برای اردر فروش یا Sell

  • موجودی شما در این بخش نشان داده می‌شود.
  • قیمت ماشه را مشخص کنید.
  • قیمت دلخواهتان برای فروش ارز را وارد کنید.
  • اندازه ارزی که می‌خواهید بخرید وارد کنید
  • مجموع میزان توکنی که برای فروش می‌خواهید مشخص کنید.
  • روی دکمه فروش کلیک کنید.

تریگر یا قیمت ماشه Trigger: در حقیقت سطح قیمتی است که تریدر می‌خواهد حد ضررش در آنجا اجرا شود. به این قیمت حد ضرر میگوییم که میزان آن به صورت درصدی از قیمت خرید یا فروش معامله محاسبه می‌شود؛ مثلا مشخص می‌کنید با 5 درصد یا 4 درصد حد ضرر معامله بسته شود.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد به پرسش‌های شما در این زمینه پاسخ دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

موفقیت آمیز بود!

تبریک، با موفقیت انجام شد، از همراهی شما سپاسگذاریم.❤️