|
هاوینگ
|

صرافی بایننس (Binance)

binance Exchange

بایننس چیست ؟

بایننس یک صرافی مبادله رمز ارزها محسوب می شود که از ژانویه سال 2018 به یکی از بزرگترین صرافی های مبادلات رمزارزها به دنیا معرفی شد.

بنیانگذار این صرافی ژان پنگ ژائو (Changpeng Zhao) می باشد، که در ابتدا در چین مستقر بود ولی با افزایش روز افزون مالیات آن را به کشور مالت جابجا کردند. مالت کشوری در جنوب اروپا در مرکز دریای مدیترانه است. این کشور از مجمع‌الجزایر کوچکی تشکیل شده و پایتخت آن، شهر والِتا می‌باشد.

مدیر عامل بایننس ژائو که به اختصار C Z هم به ایشون گفته می شود، قبلا سیستم‌های تلفیقی را در سال ۲۰۰۵ در شانگهای تاسیس کرده بود، این شرکت سیستم‌های تجاری با فرکانس بالا برای واسطه‌ها ساخته بود. او در سال ۲۰۱۳ به Blockchain.info بعنوان عضو سوم تیم کیف پول cryptocurrency پیوست.

او همچنین در OKCoin به مدت کمتر از یک سال مشغول به کار بود که پلتفرمی برای تجارت محلی بین فیات و دارایی‌های دیجیتال است.

این شرکت در چین تاسیس شد اما سرورهای خود را از چین و دفاتر اصلی خود را از چین و به ژاپن منتقل کرد. این شرکت تا ۷ مارس دفاتری در تایوان تاسیس کرده بود.
تا ژانویه 2018 , این شرکت بزرگ‌ترین بورس اوراق بهادار با سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری بود .

پس از قوانین سخت گیرانه ای که در ژاپن و چین برگزار شد، وی قصد خود برای افتتاح دفتری در مالت را اعلام کرد، او در ماه آوریل تفاهم‌نامه‌ای با دولت برمودا به امضا رساند.

چند ماه بعد، یک تفاهم‌ نامه مشابه با بورس اوراق بهادار مالت به منظور توسعه یک پلتفرم برای نشانه‌های امنیتی امضا شد.

شرکت یک نهاد مستقل از مبادله تجاری اصلی خود را با هدف گسترش نفوذ به اروپا اعلام کرد. بورس مبتنی بر جرسی، زوج‌های فیات در فیات در اختیار دارد که شامل یورو و پوند انگلیس است.

در ماه اوت به همراه سه مبادلات بزرگ دیگر برای یک پروژه سکه ثابت چند میلیون دلار بودجه افزایش داد. ایده سکه‌های پایدار این است که بازاری را بدون نوسان رسوا کننده و سایر دارایی‌های دیجیتال عمومی فراهم آورد .

بایننس

در ژانویه 2019 , بایننس اعلام کرد که با پردازشگر پرداخت برای امکان پذیر کردن خرید با کارت‌های اعتباری از جمله ویزا کارت و سایر کارت اعتباری هم‌کاری کرده‌ است. خریدها مربوط به سیاست‌های بانک محلی سیمپلکس هستند و محدود به خرید، فروش و موج هستند.

در روز ۱۹ ماه مه , دی ان ان دات کام فاش کرد که قربانی یک ” نقض گسترده امنیتی ” بوده‌است که در آن هکرها به ارزش حدود ۱۷۰ میلیون دلار در آن زمان دزدیده بودند.

مدیر عامل سازمان تجارت جهانی zhao zhao گفت که هکرها از انواع مختلفی از تکنیک‌ها از جمله فیشینگ ، ویروس‌ها و دیگر حملات استفاده کردند و تراکنش خود را به روشی ساختن که بررسی‌های امنیتی موجود را دور زده اند. او اجازه داد تجارت ادامه یابد.این سایت وعده بازپرداخت مشتریان از طریق صندوق دارایی امن خود را داده‌است.

در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۰، کارکنان فوربس مدارکی منتشر کردند و مدعی شدند که Binance و Changpeng Zhao یک ساختار سازمانی استادانه را خلق کرده‌اند که به طور عمدی قانون گذاران ایالات‌متحده را فریب داده و به طور مخفیانه از سرمایه گذاران cryptocurrency سود می‌برند.

صرافی های ارز دیجیتال در ایران نیز از چند سال پیش کار خود را در با لیست کردن چند کوین معروف که از جمله بیت کوین ، اتریوم، بایننس کوین، ترون و … آغاز کردند 

کشورهای ممنوع در بایننس

🔸 شامل حوزه بالکان (صربستان، مقدونیه، آلبانی، بوسنی)، بلاروس، برمه، ساحل آج، کوبا، جمهوری خلق کنگو، ایران، عراق، لیبریا، جمهوری خلق کره (کره شمالی)، سودان، سوریه و زیمباوه می‌شود.

و کشور هایی که خودشون به بایننس اعلام کردن از کاربران اون کشور ها احراز هویت بگیرن یا محدودشون کنند کشور های زیر هستند :

آمریکا ، آلمان ،فرانسه، کره جنوبی

🔸 کشور هایی که نباید ای پی اون ها استفاده بشه و ریسک دارند 👇

انگلیس، روسیه، چین، هند، هستند.

اگر ریسک استفاده از صرافی بایننس را ندارید و یا به هر علتی فکر می کنید که امکان دارد خطایی از جانب شما صورت بگیرد و صرافی حساب شما را مسدود کند ،صرافی بینگ اکس بهترین جایگزین برای صرافی بایننس است و بزگترین مزیتی که برای ما ایرانی ها و همچنین کشورهایی که بایننس تحریم کرده این است که با فعالیت کاربران این جور کشورها مانند ایران، عراق، سومالی، یمن، کره شمالی، سودان و… هیچ مشکلی ندارد.

** صرافی بایننس احراز هوئیت برای همه کاربران را اجباری کرده است.**

از تجربه کار با صرافی بایننس برای ما بنویسید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام.من آیپی ثابت آلمان رو خریدم و باهاش در بایننس ثبت نام کردم.ولی احراز هویت میخواد.شما پیشنهاد میدید برای کدام کشورهارو بخرم که تحراز هویت نخواد

دوستان کسی میدونه بایننس میخوتاد با ایرانی ها چیکار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خسته شدیم از این همه تحریم
چرا درست نمیشه همه چی آخه

سلام
توی اپلیکیشن بایننس از کدوم قسمت میشه فهمید چه توکن هایی میخواد لیست بشه ؟

میشه از فیلتر شکن های رایگان که تو گوگل پلی هم هست برای اتصال به بایننس استفاده کرد ؟