|
هاوینگ
|

آموزش و معرفی صرافی بینگ ایکس (BingX)

صرافی بینگ ایکس

بهترین صرافی آیا بینگ ایکس است؟

صرافی بینگ ایکس در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده و به عنوان یک صرافی عمومی‌ معاملات ارز دیجیتال شناخته می‌شود. این صرافی خدمات معاملاتی مختلفی را برای کاربران خود عرضه می‌کند. کاربران این شبکه مالی می‌توانند از خدمات معاملاتی لحظه‌ای، مشتقات و کپی استفاده نمایند.

صرافی BingX در حال حاضر خدمات خودش را در بیش از ۱۰۰ کشور جهان ارائه می‌کند. به این ترتیب تقریباً ۵۰ درصد کشورهای جهان امکان استفاده از خدمات این صرافی را دارند. صرافی بین المللی بینگ ایکس به عنوان برترین صرافی سال 2021 از نگاه تریدینگ ویو انتخاب شد.

بسیاری از ویژگی‌هایی که بینگ ایکس دارد مشترک با دیگر صرافی‌ها بوده و بیشتر حالت عمومی ‌دارد. اما برخی ویژگی‌ها هستند که خاص و منحصر به این صرافی بین المللی می‌باشند. اولین ویژگی مهمی‌که بینگ ایکس دارد ایجاد فضای معامله در تمامی ‌بازارهای ارز دیجیتال در حال رشد برای عموم کاربران است. این یک امکان بی‌نظیر برای کاربران کریپتوکارنسی می‌باشد.

البته این موضوع برای کاربران ایرانی جذابیت بیشتری هم دارد. صرافی‌های داخلی متاسفانه امکان استفاده گسترده از بازارهای در حال رشد و حتی جدید را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند. استفاده از بینگ ایکس کمک می‌کند تا کاربران ایرانی از فرصت‌های جدید و فوق العاده بازار رمز ارزها استفاده کنند.

همیشه این نکته را مد نظر داشته باشید که استفاده از فرصت‌های جدید، بهترین راهکار برای موفقیت‌های بزرگ در بازارهای مالی است. ویژگی خاص دیگری که این صرافی ارز دیجیتال دارد اتصال کاربران تازه وارد به معامله‌گران متخصص می‌باشد. البته شاید به نوعی بتوان گفت این روش مشابه روش سبدگردانی است که برخی فعالان بازار‌های مالی در داخل کشور ما نسبت به انجام آن اقدام می‌کنند. شفافیت، امکانات جذاب و کاربری ساده از مهم‌ترین ویژگی‌های دیگر BingX هستند.

** با ثبت نام از طریق لینک زیر از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند شوید و تا 130$ جایزه خوش آمد گویی دریافت کنید. **

تخفیف صرافی بینگ ایکس

و همچنین از رویداید ثبت نام سایت رمز ارز یار (با استفاده از لینک زیر) بهره مند گردید، واریز هر هفته یکبار می باشد مبلغ 60 دلار بونوس (30 دلار بدون نیاز به حجم معاملاتی و 30 دلار با داشتن حجم معاملاتی بصورت Volume Trading).

درباره bingx، ماموریت و چشم انداز آن بیشتر بدانیم

یکی از مواردی که در انتخاب صرافی بینگ ایکس به شما کمک می‌کند، آشنایی با چشم انداز و ماموریتی است که این صرافی بین المللی برای خودش تنظیم کرده است. مهمترین ماموریتی که این شرکت برای خود در نظر گرفته است امور مالی دیجیتال به وسیله آموزش به کاربران می‌باشد. چشم انداز این شبکه مالی نیز ایجاد اولین شبکه تجارت اجتماعی است.

به طور کلی می‌توان گفت صرافی BingX به دنبال این است که تمام علاقه مندان به فعالیت‌های اقتصادی را پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مالی در یک فعالیت مالی اجتماعی بزرگ مشارکت دهد. اگر این اتفاق در مسیر درست رخ دهد و تمام جامعه مالی بینگ ایکس در آینده آن سهیم باشند، قطعاً یک تحول مالی بزرگ در جهان رخ خواهد داد.

اگر به افرادی که در تاسیس و هدایت این شرکت نقش داشته‌اند نگاه کنیم متوجه می‌شویم که رسیدن به این اهداف چندان هم دور از انتظار نیست. در این صرافی بین المللی شرکت‌های برتر VC و موسسات مالی معتبری مثل J. P. Morgan, Standard Chartered Bank همکاری داشته اند. در زمینه فعالیت‌های مجازی نیز شرکت‌های اینترنتی پیشرو مثل Google, Tencent و Alibaba با بینگ ایکس همکاری می‌کنند.

همانگونه که مشخص است همه چیز در این صرافی کاملاً تخصصی پیش می‌رود و از کنار هم قرار گرفتن ویژگی‌های این موسسات و شرکت ها می‌توان انتظار یک تحول بزرگ مالی را در آینده داشت. در حال حاضر مهمترین شعبه‌های BingX در آمریکای شمالی، اروپا، هنگ کنگ و تایوان ایجاد شده است. تیم پشتیبانی این صرافی در سراسر جهان به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته در حال خدمات رسانی به کاربران است.

اسپات گرید بینگ اکس

بررسی مزایا و معایب بینگ ایکس

همانگونه که در ابتدای مطلب هم گفتیم صرافی بینگ ایکس ویژگی‌های مختلفی دارد که این ویژگی‌ها می‌توانند هم مزایا و هم معایب این صرافی باشند. مزایا و معایب بینگ ایکس را در ادامه با هم مرور می‌کنیم. این ویژگی‌ها عبارتند از:

• کپی تریدینگ

همانطور که از ابتدا هم گفتیم این صرافی یک شبکه اجتماعی تجاری است. شما در این صرافی می‌توانید با دیگر معامله‌گران ارتباط برقرار کرده و معاملات آنها را دنبال کنید. طبیعتاً به این شکل شما می‌توانید معاملات آنها را کپی کرده و به آنها عمل کنید. البته کپی تریدینگ یکی از شیوه‌های مرسوم تجارت است و محبوبیت زیادی هم بین کاربران دارد. اما در کنار مزیت بودن آن، این عیب را هم دارد که ریسک زیادی داشته و می‌تواند ضرر زیادی را به شما تحمیل کند. در واقع اگر معامله گری که او را دنبال می‌کنید سود کند، شما هم سود می‌کنید و اگر او ضرر کند، شما هم ضرر می‌کنید.

• تریدینگ ویو

معاملات صرافی بینگ ایکس به سایت تریدینگ ویو وصل می‌شوند و به صورت مستقیم انجام معاملات در این صفحه را برای کاربران فراهم می‌آورند. البته این ویژگی طبیعتاً عیبی ندارد و مزیت آن هم این است که سرعت و دقت معاملات را بالاتر می‌برد.

• معامله با اهرم در Bingx

استفاده از فیوچرز در بینگ ایکس یک فرصت معامله‌گری برای یک کاربر است. البته این صرافی فقط معاملات آتی بدون تاریخ انقضا را در این زمینه ارائه می‌کند و قرارداد‌های با تاریخ انقضا را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.

این ویژگی هم می‌تواند برای شما هم سودآور باشد و هم به شدت برای شما خطرساز باشد. خطرساز بودن آن از این جهت است که فاصله شما تا قیمت حد ضرر بسیار پایین می‌آید. یعنی تنها کافی است چند درصد ضرر کنید تا تمام سرمایه خودتان را از دست دهید. البته اگر درست عمل کنید هم می‌توانید بیش از صد برابر معاملات فعلی خودتان را با موفقیت پشت سر بگذارید. در هر صورت ما پیشنهاد می‌کنیم تنها کاربران حرفه‌ای از این اهرم استفاده کنند.

• فعالیت بی دردسر کاربران ایرانی

یکی از ویژگی‌های بزرگی که این صرافی برای معامله گران ایرانی دارد، عدم احراز هویت در آن و ارائه پشتیبانی به زبان فارسی می‌باشد. هر کدام از معامله گران ایرانی این امکان را دارند که روزانه تا سقف ۵۰ هزار دلار در این صرافی درآمد کسب کنند. البته این ویژگی از جهت امنیت صرافی می‌تواند برای آن یک زنگ خطر باشد. چرا که نبود فیلتری به نام احراز هویت قطعاً شرایط را برای نفوذ هکرها آسان‌تر می‌کند.

احراز هویت بینگ ایکس

* در صرافی BingX امکان احراز هویت با کارت ملی نیز وجود دارد. جهت انجام این کار نیاز هست که یک عکس از شما گرفته شود به نحوه ی که با یک دست کارت شناسایی (پاسپورت یا کارت ملی) را گرفته و با دست دیگر یک برگه که عبارت BingX به علاوه تاریخ روز نوشته شده باشد.

 

چرا باید بینگ ایکس را انتخاب کنیم؟

شاید این سوال در ذهن شما هم وجود داشته باشد که با توجه به تمام این ویژگی‌ها و مزایا و معایبی که بیان کردیم، چه دلایلی منجر به انتخاب صرافی بینگ ایکس توسط تعداد کاربران زیادی می‌شود. این دلایل عبارتند از:

• گروه حرفه‎‌ای

همانطور که در بخش‌های قبلی هم گفتیم تیم توسعه این صرافی از نخبگان شرکت‌های اینترنتی بزرگ مثل Tencent و Alibaba تشکیل شده است. همچنین در مورد تیم موسس و رهبری این شرکت هم توضیحات مفصلی در بخش‌های قبلی خدمت شما بیان کردیم. وجود این تیم‌های حرفه‌ای کمک کرده است تا عملیات نگهداری سرور به طور منظم انجام شود و محیط تجاری صرافی بینگ ایکس امن و بدون دردسر باشد.

• نوآوری

درست است که برخی روش‌های تجاری این صرافی مثل کپی تریدینگ در شبکه‌های مالی دیگر هم انجام می‌شود اما روشی که بینگ ایکس برای انجام این معاملات در نظر گرفته است کاملاً از صرافی‌های دیگر متفاوت‌تر و به روزتر می‌باشد. شما با استفاده از خدمات این صرافی بهترین تجربه معامله‌گری خودتان را خواهید داشت و همچنین می‌توانید از قراردادهای Multi-Coin نیز استفاده کنید. محصولات تجاری متنوعی در این صرافی بین المللی در اختیار شما قرار دارند که تجارت را برای شما جذاب‌تر می‌کنند.

• مجوز‌ها

مجوزهایی که صرافی بینگ ایکس دارد به شما این اطمینان را می‌دهد با خیالی آسوده‌تر نسبت به فعالیت در این صرافی اقدام کنید. مجوزهای EU MTR، US MSB، DCE،FINTRAC MSB از جمله گواهینامه‌ هایی هستند که این شرکت بین المللی در اختیار دارد. ضمناً این صرافی به دلیل این که از گزینه‌های معاملاتی متنوع و دسترسی آسان به منابع مالی و پذیرش محلی استفاده می‌کند به یکی از پایه‌های اصلی بازار مشتقات هم تبدیل شده است.

فیوچرز در بینگ ایکس

چگونه در معاملات خودمان در این صرافی موفق شویم؟

برای اینکه در معامله‌گری خودتان نه تنها از طریق صرافی بینگ ایکس بلکه در هر شبکه مالی دیگری موفق باشید، ابتدا باید آموزش ببینید. آموزش صرافی بینگ ایکس به شما کمک می‌کند تا با بخش‌های مختلف این صرافی آشنا شوید و از ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده کنید. البته شما می‌توانید از روش‌های کپی تریدینگ و دیگر روش‌ها نیز برای موفقیت در این صرافی استفاده کنید اما اگر به دنبال یک موفقیت پایدار و همیشگی هستید، آموزش را اولویت کار خودتان قرار دهید.

کسب سود و افزایش سرمایه در بازارهای مختلف مالی، از بورس خودمان گرفته تا بازار ارز دیجیتال، با یادگیری امکان پذیرتر است تا دنبال کردن دیگران. البته شاید از زمانی که آموزش را شروع می‌کنید، در ابتدا دچار مشکلات شوید و معاملات شما به آن شکلی که دوست دارید پیش نرود. اما قطعاً در دراز مدت شما تبدیل به یک فرد حرفه‌ای می‌شوید و می‌توانید از ظرفیت‌های حرفه‌ای این صرافی هم استفاده کنید.

مقایسه استاندارد کانترکت و پرپچوال

نسخه استاندارد (Standard contract)

مزیت :

الف : پشتیبانی از کپی ترید، coin-margined contract (معامله جفت ارز ها).
ب: کارمزد معامله فقط زمانی دریافت می شود که پوزیشن بسته شده باشد.
پ: پشتیبانی از VST (ارز مجازی) و ترید بونس.
ت: پشتیبانی از فارکس و شاخص ها.
ج: پشتیبانی از trailing stop.

معایب :

الف: محدود بودن به دو نوع سفارش گذاری: تریگر و مارکت.
ج: محدودیت در حداکثر سود دریافتی (2000%).
ه: وجود spread (در مجموع کم، اما برای برخی ارزها زیاد).
د: (البته‌ نه به عنوان عیب) عدم توانایی میانگین کم کردن (به جای آن پشتیبانی از بازکردن همزمان چند پوزیشن روی یک ارز).

نسخه حرفه ای (Perpetual swap)

مزیت :

الف: علاوه بر سفارشهای market و سفارش‌های triggered، سفارش‌های limit نیز پشتیبانی می‌شود که این موجب مدیریت دقیق تر هزینه می شود. سفارش های لیمیت (limit orders) با قیمت خود سفارش یا حتی قیمتی بهتر از آن معامله می‌شوند. که کنترل ریسک نگهداری پوزیشن ها را آسان تر می کند.
ب: هیچ محدودیتی برای حداکثر سود وجود ندارد.
ج: محدودیت مارجین پوزیشن کوچک است و می توان از مارجین بیشتری برای باز کردن پوزیشن ها و تنظیم مارجین پوزیشن استفاده کرد.
د: پس از باز کردن یک پوزیشن، سفارشات در یک جهت به طور خودکار ادغام می شوند که مدیریت پوزیشن ها راحت تر می شود.
ه: بدون محدودیت زمانی هستن و تاریخ انقضا ندارن.

معایب :

الف: کارمزد هم برای باز و هم برای بسته شدن پوزیشن دریافت می شود.
ب: از فارکس و شاخص ها پشتیبانی نمی کند.
ج: کپی ترید ندارد.
د: چارت قیمتی تریدینگ ویو برای استاندارد هست و چارت قیمتی پرپچوال فقط در خود صرافی قابل مشاهده است.

** با ثبت نام از طریق لینک زیر از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند شوید و تا 130$ جایزه خوش آمد گویی دریافت کنید. **

و همچنین از رویداید ثبت نام سایت رمز ارز یار (با استفاده از لینک زیر) بهره مند گردید، واریز هر هفته یکبار می باشد مبلغ 60 دلار بونوس (30 دلار بدون نیاز به حجم معاملاتی و 30 دلار با داشتن حجم معاملاتی بصورت Volume Trading).

منبع :  https://bingx.com/en-us

** امیدوارم این آموزش توانسته باشه به شما دوست عزیز کمکی کرده باشه، لطفاً سوالات و نظرات خودتون رو کامنت کنید **

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
62 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام دوستان یه سوال
بینگ اینکس برای فارکس و سی اف دی کار کردن خوبه یا نیست؟
با توجه به کامزدشو لغزش و غیره میپرسم
ممنون میشم کسی راهنماییم کنه

ببخشید یه سوال مثلا الان من رو یه ارزی با اهرم ۱۵ معامله باز کنم مثلا با ۵ دلار چقد کارمزد باید بدم؟

سلام یه سوال داشتم داخلی صرافی واسه معامله فیوچرز هم اسپرد لحاظ میشه هم کارمزد کم میشه ‌درسته

ببخشید یه سوال توی صرافی بینگ ایکس مثلا الان من رو یه ارزی با اهرم ۱۵ معامله باز کنم مثلا با ۵ دلار چقد کارمزد باید بدم؟

دوستان یه سوال: حداکثر چندتا پوزیشن همزمان باز کرد همراه با سفارش ؟؟ ووقتی مثلا سومی رو باز میکنم سفارش اولی با تارگت دومش لغو میشه، بعدا میشه همون پوزیشن رو دوباره باز کرد تا تارگت دوم تاچ بشه؟؟

سلام و ممنون از آموزش جامع شما. ببخشید مارتینگل یعنی چی؟

سلام تو بینگ ایکس فیوچرز استاندارد کارمزدش کمتره یا پرپچوال؟

چطوری میشه تو صرافی بینگ اکس به تریدینگ ویو وصل شد و معاملات رو اونجا انجام داد؟

سلام .چرا هر کاری میکنم نمیتونم وارد سایت بینگ بشم؟

سلام دوستان
آیا در این صرافی میشود میانگین کم کرد؟

سلام دوستان من میخوام حضور هفتهگی رو بزنم میزنه این رویداد محدود کاربران دعوت شده است حالا یعنی دیگه نمیزاره من حضور بزنم که هفتگی دلار بگیرم کسی میتونه راهنماییم کنه

سلام چطور میتونم صرافی بینگ ایکس رو بر روی ویندوز نصب کنم ؟

سلام توی انتقال با حجم پایین مثلا ۱۰ دلار
ترون بخریم انتقال بدیم صرافی بعد اونجا تبدیل به تتر کنیم
نسبت کارمزدش به انتقال تتر بصرفه تر نیست؟

کمترین کارمزد برا جا به جایی چه ارزی خوبه فی ترون شده ۱۵ تا

دوستان من از بینگ ایکس
شبکه bep20
۲۰ تتر فرستادم به یه ادرس ولت
الان گزارش برداشتم رو کجا باید چک کنم؟
میخوام کد هش رو ببینم
باید کدوم قسمت آپ برم

سلام چه جوری داخل بینگ ایکس حجم اضافه کنیم به پوزیشن؟؟؟؟

صرافی بینگ ایکس خودش دمو داره؟

سلام
آیا در فیوچرز میشه روی یک ارز هم پوزیش هم لانگ و هم شورت باز کرد ؟

سلام دوستان تو صرافی بینگ ایکس از چند دلار پایین تر نمیشه ترید کرد؟

سرعت اینترنتم خوبه 4G+ ولی صرافی BINGX میزنه اختلال در اینترنت و…. کندل ها رو برام بالا نمیاره

سلام مثلاً من الان یک پوزیشن لاین باز کنم دو ماه دیگه ده روز دیگه ببندم از استاندارد استفاده کنم یا پرپچوال استفاده کنم بهتره

سلام دوستان . تو صرافی بینگکس چطور صفحه رو روشن و تاریک کنیم ؟ تنظیماتش کجاست ؟

سلام چرا تو کپی تریدینک به جنی ۱۰ دلار دادم هر پوزیشنی باز میکنه با ۰.۰۱ دلار باز میشه؟

چرا من از بونوس استفاده کردم پوزیشن رو هم با سود بستم الان فقط سودش هست بونوسم رو غیر فعال کرد؟

سلام از کدام قسمت فیوچرز استفاده کنیم بهتره؟
استاندارد یا پرپچوال ؟؟؟؟

سلام
سقف برداشت تتر از صرافی بدون احراز هویت چقدر هست؟

چرا چارت EURUSD صرافی بینگ ایکس تو تریدینگ ویو نیست؟؟؟؟

تو فیوچرز ایا وقتی پوزیشنی باز میکنیم نمیتونیم میانگین بزنیم؟؟؟
یعنی یک پوزیشن جدید رو همون ارز باز میکنه به جای اینکه میانگین بزنه؟

من قبلا ثبت نام کردم چجور کد معرف شما رو ثبت کنم؟؟

برای برداشت از صرافی باید احراز هویت کنیم؟؟؟

سلام من استوار هستم . جدیدا با صرافی Bingx آشنا شدم تو مراحل اولیه موفق بودم اما تو بخش فعال سازی برداشت از حساب کپی ترید برای برقراری ارتباط با برنامه google Authenticator و کپی پیست کردن های کد های اون از برنامه به صرافی بمشکل خوردم و هر دفعه کد ها رو انتقال میدم در جواب میگه verification kode error و بارها این اتفاق افتاده و من نمیدونم باید چکار رکنم گاهی میگم شاید بدلیل سرعت طیاد تعویض کدها باعث این اشتباه شده منتها پاک گیج شدم لطفا من رو در صورت امکان راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

سلام – من میخام تو صرافی بینگ فیوچرز کار کنم یه سری سوالات گذاشته اینا رو چطوری باید جواب بدم هر طوری جواب میدم قبول نمیکنه

دوستان این صرافی رو نصب کنید عالیه
نقاط دقیق و حرفه ای
ضمنا بهتون پول مجازی رایگانم میده جهت تست
درکل خیلی عالیه

سلام
یه سوال در مورد صرافی داشتم
من معمولا برای خرید بیتکوین تو ۳ پله ورود میکنم. گویا تو این صرافی پوزیشن های یک رمزارز جداگانه نشون داده میشه
آیا راهکاری هست که پوزیشن ها رو ترکیب شده، نشون بده؟

سلام و عرض ادب .
کارت ملی برای احراز باید ترجمه بشه ؟؟ یا همون عکسش آپلود بشه کافیه ؟؟
ممنون .

سلام
اگه کسی اطلاع داره لطفا راهنمایی کنید
برا حفظ امنیت میخوام یه نسخه بکاپ از Authenticator گوشیم روی گوشیه دیگه ایجاد کنم ..روی گوشیه دیگه اپ و نصب کردم ..
وقتی گزینه صادر کردن رو میزنم یه بارکد میده که با گوشیه دیگه اسکن میکنم خطای بارکد نامعتبر میده ؟؟

بینگ ایکس vpn میخواد؟؟

سلام دوستان توصرافی bingx چطوریه سطح استپ لاس رو پله ای بالااورد مثل بایننس

سلام ، با کارت ملی امکان احراز هویت برای ایرانیان در صرافی Bingx وجود داره!!!