|
هاوینگ
|

صرافی کوین لوکالی (Coinlocally)

صرافی کوین لوکالی

معرفی و آموزش صرافی کوین لوکالی (Coinlocally)

درباره صرافی coinlocally چه می دانیم؟

صرافی کوین لوکالی یکی از صرافی های خارجی است که در زمینه ارز های دیجیتال فعالیت می کند. این صرافی برای کاربران ایرانی نیز خدماتی ارائه می دهد که در این نوشتار به صورت جداگانه به آن می پردازیم. شما می توانید به آسانی در این صرافی برای خود اکانت شخصی بسازید و پس از پشت سرگذاشتن مراحل احراز هویت، وارد معاملات اسپات و فیوچرز شوید. چنانچه با ما تا انتهای این متن همراه باشید، نحوه ثبت نام در این صرافی را به شما آموزش خواهیم داد.

شما با ورود به کوین لوکالی قادر خواهید بود از برنامه های سپرده گذاری از جمله ایردراپ جهت کسب درآمد استفاده کنید. ضمن این که کوین لوکالی برنامه ای در اختیار دارد که موسوم به دمو تریدینگ می باشد. شما با کمک این پلتفرم قادر خواهید بود داد و ستدهای فیوچرز را مرور و تمرین نمایید.

بررسی دلایل محبوبیت صرافی coinlocally

صرافی coinlocally در ابتدای سال 2022 فعالیت خود را شروع کرد و خیلی زود توانست جهت نگاه ها را به سمت خود بچرخاند. در حال حاضر این صرافی در بازار رمز ارزها طرفداران زیادی دارد. این سطح از استقبال بدون دلیل نیست. خوب است بدانید، کوین کالی امروزه بالغ بر 600 ارز دیجیتال را مورد حمایت خود قرار داده است. این صرافی همچنین، این امکان را ایجاد کرده است تا داد و ستدهای اسپات و فیوچرز را نیز برای معامله گران بازار رمز ارزها تامین نماید. این صرافی، برنامه ای ویژه برای گوشی های موبایل طراحی کرده است که کاربر به کمک آن قادر است در هر لحظه و در هر موقعیتی بازار رمز ارزها را پیگیری کند.

صرافی coinlocally با برنامه های نوین و طرح های ابتکاری که داشته توانسته است، در بین کاربران به محبوبیت بالایی برسد. از همین رو بسیاری از کاربران، کوین لوکالی را یک بستر امن می دانند که می توانند در این محیط قابل اعتماد، به معامله بپردازند. همانطور که در متن بالا نیز به آن اشاره شد، این صرافی برای کاربران ایرانی خود نیز برنامه هایی تدارک دیده است که در ادامه این متن به آن اشاره می شود. شما می توانید به راحتی با ثبت نام در این صرافی این فرصت را به دست آورید تا به کسب درآمد مشغول شوید.

ثبت نام صرافی کوین لوکالی

ثبت نام صرافی coinlocally را با مروری بر چگونگی ثبت نام و ساخت اکانت کاربری در آن ادامه می دهیم. لطفا برای ثبت نام این مراحل را دنبال کنید:

• برای ورود به این پلتفرم نیاز است حتما با کمک آدرس اینترنتی CoinLocally.com یا کلیک بر روی لینک زیر به سامانه رسمی این صرافی ورود پیدا کنید. ( توجه داشته باشید، اگر در ایران ساکن هستید از شماره تلفن برای ثبت نام استفاده نکنید!)

ثبت نام در صرافی کوین لوکالی

• پس از این که وارد صفحه اصلی شدید، روی عبارت Creat account کلیک کنید. نشانی ایمیل و گذرواژه خود را بنویسید و یک رمز برای خود طراحی کنید. این رمز باید با حروف کوچک، بزرگ و اعداد انگلیسی نوشته شده باشد. این رمز را در جایی امن بنویسید تا گم یا فراموش نشود.

• چنانچه ثبت نام در صرافی به توصیه دوست شما بوده باشد، می توانید شناسه دعوت از دوست را در بخش Referral code وارد نمایید. این کار برای شما یک امتیاز دارد! شما می توانید با وارد کردن این شناسه، کارمزد کمتری بپردازید، به عنوان مثال برای داد و ستد اسپات تا بیست درصد و برای معامله فیوچرز نیز تا سی درصد کارمزد کمتری پرداخت خواهید کرد.

• سپس با زدن گزینه رجیستر Register که در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی وب سایت قرار دارد، وارد صفحه جدید بشوید.

• پس از این که وارد صفحه جدید شدید، نشانی ایمیل و پسورد خود را درج کنید. ضمن این که شما در این مرحله می توانید با ثبت شناسه 2167029 در قسمت Referral ID از تخفیفاتی که در این صرافی لحاظ شده است نیز بهره مند شوید. شما با این تخفیف می توانید از بیست درصد سود در داد و ستدهای خود استفاده کنید.

• در مرحله بعد این عبارت را پیدا کنید. (I have read and agree to the Terms of Service) که معنی آن « شما متن را خوانده و با خدماتی که در آن ارائه شده است موافق هستید» می باشد. در کنار این عبارت یک تیک وجود دارد که شما باید آن را فعال نمایید.

• سپس گزینه Register Now را انتخاب کرده و آن را فعال نمایید.

• در مرحله بعدی، شناسه تایید به ایمیل شما فرستاده می شود که باید آن را کپی کرده و در کادر معینی که در صفحه موجود است، درج کنید.

• با پشت سر گذاشتن این مراحل شما فرایند ثبت نام را با موفقیت طی کرده و اکانت کاربری تان را در این صرافی مدرن و پیشرفته نهایی کرده اید.

آشنایی با صرافی کوین لوکالی

آموزش صرافی coinlocally

در ادامه برای آشنایی شما مخاطب گرامی با صرافی coinlocally چند نکته آموزشی را خدمت شما بازگو می‌کنیم. شما با فراگرفتن این نکات آموزشی قادر خواهید بود به‌راحتی در این بازار ترید کرده و به کسب درآمد بپردازید. نکات و مباحث آموزشی این قسمت، شامل نحوه احراز هویت، چگونگی برداشت و واریز دارایی در این پلتفرم است. پس از این که در پلتفرم صرافی کوین لوکالی ثبت‌نام کردید، لازم است هویت شما توسط این صرافی مشخص شود. ناگفته نماند که این صرافی خدمات خود را بدون احراز هویت نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با این همه چنانچه هویت خود را بر این صرافی مشخص کنید، با محدودیت‌های کمتری قادر خواهید بود در این بازار به معامله بپردازید.

توصیه کارشناسان بازارهای ارز دیجیتال نیز این است که احراز هویت را جدی بگیرید! زیرا با داشتن محدودیت در این بازار قادر نخواهید بود از حسابتان برداشت داشته باشید. به بیانی دیگر بدون احراز هویت شما فقط قادر خواهید بود به مقدار 0.3 در شبانه‌روز بیت‌کوین برداشت نمایید.

نحوه احراز هویت در کوین لوکالی

صرافی coinlocally دارای دو سطح است. این دو سطح جهت احراز هویت لحاظ شده است که اولین سطح درباره Basic KYC است و محدودیت سقف برداشت دارد. به این معنی که شما در روز تنها می‌توانید برابر با 2 بیت کوین برداشت کنید.

دومین سطح نیز Advance KYC است که محدودیت برداشت آن به صورت روزانه 10 بیت کوین می‌باشد. برای این که هویت خود را به این صرافی نشان دهید، نخست لازم است در گوشه بالای سمت چپ رفته و آن را کلیک نمایید. بعد از آن، یک فهرست برای شما باز خواهد شد که باید بر روی عبارت KYC کلیک نمایید.

با ورود به این صفحه، مشاهده خواهید کرد که برای احراز هویت قسمت Basic KYC باز خواهد بود. در این مرحله باید عبارت Verification Now را انتخاب نمایید. در ادامه پنجره کوچکی باز می‌شود که از شما تقاضا می‌کند تا نام و نام خانوادگی، کشور، شماره گذرنامه یا کارت ملی خود را درج نمایید. شما همچنین می‌بایست عکس کارت ملی خود را نیز بفرستید. تصویر کارت ملی یا گذرنامه شما باید به صورت پشت و رو ارسال شود. پس از گذراندن این مراحل، باید حدود پنج تا ده روز منتظر بمانید تا مسئولان صرافی، مدارک شما را بررسی کرده و نتیجه آن را برای شما ارسال نمایند.

در ضمن بعد از گذراندن تمامی این مراحل در صرافی coinlocally شما می‌توانید در صورت لزوم به مرحله بعد صعود کنید. این مرحله احراز هویت شما به صورت پیشرفته یا Advance می‌باشد. شما در این مرحله نیاز است، گذشته از فرستادن تمامی موارد بالا تصویر چهره خود را نیز ارسال نمایید. در واقع این مرحله احراز هویت بر پایه چهره است که از شما خواسته می‌شود تا تصاویر و فیلم خود را برای آنها بارگذاری نمایید. برای دریافت نتیجه نیز پنج الی ده روز زمان لازم است که مدارک شما مورد بررسی قرار گیرد.

چگونگی واریز دارایی در صرافی coinlocally

در ادامه نحوه واریز دارایی در صرافی coinlocally را خدمت شما بازگو می کنیم. برای این کار کافی است نخست وارد اکانت کاربری خود شوید. منویی ظاهر می شود که شبیه به پروفایل است. شما باید آن را انتخاب نمایید. بعد روی عبارت deposit کلیک نمایید. در ادامه صفحه ای برای شما گشوده خواهد شد که لازم است در نخستین مرحله نوع ارز دیجیتال خود را مشخص نمایید.

سپس صفحه بلاکچین انتقال ارز دیجیتالی را که مورد نظر شماست، کلیک کنید. با این کار نشانی اینترنتی ویژه کیف پول شما ظاهر می شود. در این مرحله نیاز است که نشانی کیف پول خود را کپی کرده و در صرافی یا کیف پول مبداء درج کنید. این کار برای انتقال توکن بوده و می تواند نشان دهد که شما چقدر می توانید واریز ارز داشته باشید. این فرایند در قسمت Minimum Deposit صورت می گیرد.

آموزش صرافی در کوین لوکالی و نحوه برداشت از اکانت کاربری

چنانچه بخواهید از صرافی Coinlocally و از حساب خود برداشت داشته باشید باید این مراحل را طی کنید. به صفحه اصلی رفته و این بار روی گزینه Withdraw کلیک نمایید. در ادامه صفحه ای برای شما باز خواهد شد که می بایست نخست توکن مورد نظر خود را به انضمام شبکه بلاکچین انتخاب نمایید.

اگر می خواهید درباره بیشترین مبلغ برداشت اطلاع به دست آورید، باید به قسمت Minimum Withdrawal مراجعه کنید. چنانچه می خواهید از کارمزد برداشت خود مطلع شوید نیز باید به قسمت External Fee بروید. بعد از این که این مراحل مورد تایید قرار گرفت، نشانی کیف پول مقصد را در قسمت Address درج کنید. سپس میزان رمز ارز جهت انتقال در قسمت Amount ثبت شود. شما در این مرحله می توانید با انتخاب عبارت Sumbmit پروسه برداشت را آغاز کنید. چنانچه از قبل در برنامه دمو تریدینگ تمرین کرده باشید، به راحتی می توانید در پلتفرم اصلی این صرافی و با تکنیک های معاملاتی که بلد هستید، درآمدزایی کنید.

برداشت از صرافی کوین لوکالی

صرافی کوین لوکالی برای ایرانیان

خوشبختانه صرافی Coinlocally برای کاربران ایرانی خود هیچ محدودیتی را شامل نشده است. شما می توانید بدون این که از فیلترشکن استفاده کنید، این برنامه را در اختیار داشته و یک حساب کاربری ویژه برای خود بسازید. به ویژه اگر شما ضمن ثبت نام در این صرافی به احراز هویت خود نیز اقدام کرده باشید، معامله در این صرافی برای شما بسیار آسان و لذت بخش خواهد بود. کار کردن با این صرافی پیچیده و سخت و همراه با محدودیت نیست و عملکرد بسیار راحتی دارد.

یکی از مواردی که باعث شده است صرافی کوین لوکالی بین کاربران ایرانی جا باز کند، شباهت بسیار زیاد آن به صرافی بایننس می باشد.

صرافی های بزرگ مانند صرافی بایننس و کوکوین و…. زیر ساخت هایشان را اختیار صرافی های کوچکتر قرار می دهند و در ازای این کار، مبلغ پولی را هم دریافت می کنند.
در واقع کوین لوکالی از زیر ساخت های معاملاتی بایننس استفاده می کنند و اُردرهایشان یکی می باشد و همچنین از نظر اپلیکیشن و فضا نیز شباهت بسیاری به بایننس دارد.

امنیت پلتفرم صرافی Coinlocally مورد تایید قرار گرفته و حتی این امکان وجود دارد که شما با کمک پلتفرم تمرینی دمو تریدینگ به سنجش میزان اطلاعات خود در این زمینه دست بزنید. پس از این که در این نسخه آزمایشی سطح مهارت های تریدینگ خود را افزایش دادید، می توانید به راحتی وارد پلتفرم اصلی شده و اقدام به معامله نمایید. تنها نکته ای که باید به آن اشاره کنیم، قوانینی است که در حوزه پولشویی مطرح است. کارشناسان صرافی مزبور، فعالیت های خود را پیرو قوانین جهانی دانسته و ممکن است در آینده حساسیت های ویژه ای برای برخی از کاربران خود داشته باشند. از آنجا که ایران قوانین fatf را نمی پذیرد، ممکن است در آینده و به صورت احتمالی محدودیت هایی برای کاربران ایرانی اعمال شود.

معایب صرافی کوین لوکالی

1. این صرافی در سایت کوین مارکت کپ که شامل لیست صرافی ها و اطلاعات شان می باشد، وجود ندارد.

2. در گوگل پلی هنگام نصب این اپلیکیشن می توانید مشاهده کنید که این اپلیکیشن به تعداد دفعات کمی نصب شده است.

3. دفتر مرکزی این صرافی در دبی می باشد و اعلام شده است که در تهران یک شعبه دارد در صورتی که در حد حرف می باشد و هیچ شعبه ای وجود ندارد.

ثبت نام در صرافی کوین لوکالی

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
22 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام موجودی من رو میزنع در حال محاسبه در تمامی قسمت ها ، ممکنه چون آیپی ثابت نداشتم بن شده حساب؟
داخل ألرت پیام واریز هست ولی داخل هیچکدوم از قسمت موجودی رو نشون نمیدن

من چندوقته تو این صرافی معامله می کنم به مشکلی برنخوردم و سرعت تراکنش ها هم خوبه جدیدا پارتنر بای بیت شدن و کیفیت شون بالاتر رفته فیوچرز هم استاپ لاس و تیک پروفیت هم درست میخوره بات هم اضافه کردن که خیلی خوبه.

من یه مدته دارم با کوین لوکالی کار میکنم و خب واقعا پیشنهادش میکنم حجم معاملاتش بالاعه شت کوینای
آشغال توش نیست اورجشم تا ۱۰۰و ۱۲۵ عه🙌

واقعا صرافی خوبیه من خیلی وقته که دارم توش ترید میکنم و واقعا همه ایرانی ها باید توش ترید کنن چون واقعا ریسک پایینی داره چون هنوز احراز هویت اجباری نیست بقیه صرافی ها همشون میگن با ایرانی ها همکاری ندارن ولی میتونی با کارت ملیت احراز هویت کنی اخرشم همه پولاتو بلاک میکنن

سلام به نظر من صرافی خوبیه من با بیشتر صرافی ها کار کردم و الان یکساله که با کوین لوکالی کارمیکنم به نظرم توی واریز و برداشت بهتر از بقیست توی ست کردن استاپ و تیک پروفیت هم از بینگ ایکس بهتره نمیدونم چرا همه میرن سمت بینگ ایکس دیگ لوریجشم دقیقا مثل باینسنه میتونی از لوریج 150 استفاده کنی ک این خودش خیلی خوبه

بدون احراز هویت راحت میتونم با کوین لوکالی کار کنم خیلی خوبه محدودیت نداره اصلا

درود کوین لوکالی خیلی صرافی خوبیه من دوسالی هست ک دارم باهاش کار میکنم توی پوزیشنا توی استاپا توی دیتیلا خیلی دقیقا بقیه صرافی ها استاپمو الکی میزنن بعد خیلی صرافی امنیه , حجم معاملاتش خیلی خیلی بالاس دقیقا عین بایننس , اپ به شدت خفنی داره خیلی ui خیلی خوبی داره خیلی هم روونه

سلام. چرا من نمیتونم ثبت نام کنم? خطا میده در کشور شما فعال نیس

این صرافی کوین لوکالی رو یکی از دوستام بهم معرفی کردش و تازه دارم باهاش کار میکنم تا الان که خداروشکر خیلی خوب بوده خدماتشم عالیه

من با کلی تحقیق این صرافی کوین لوکالی رو انتخاب کردم و الان میتونم بگم بهترین تجربه ست برام کار تو این صرافی اول اینکه خیلی شبیه بایننسه ضمن اینکه ولت هاشم برای بایبیت و بایننسه شت کوین های اشغال توش نیست لورجشم تا 100 و 125 عه

سلام خیلی خوبه من نظرات رو میخوندم همه داشتن الکی میگفتن من 2 سالی میشه با این صرافی ترید میکنم این صرافی منطقی ترین صرافی بعد بایننسه چون هم با بایننس کار میکنه هم حجم معاملاتش بالاس هم ولتاش امنه

من دوساله با کوین لوکالی کار میکنم و یه چیزی که باعث بهش اعتماد کنم اینکه فیلتر شکن برای ترید تو این صرافی اجباریه و اینکه کلا کوین لوکالی ایپی ایرانو بسته برا همین خیالمم راحت شد که ایپی ایران نمیفته بلاک نمیشه

کلاً همیشه یه سریا راضین و یه سریا ناراضی ولی منکه به شخصه راضی بودم و به نظرم امنیت وسرعت خوبی داره باگشم كمه

اگه شرکتش جمع شده ارمنستان، پس چطوری داره با بای بیت و بایننس کار میکنه؟؟

سلام
من چندماهه دارم با این صرافی کار میکنم کاربری راحتی داره سرعت معاملاتش عالیه حجم اسپات و فیوچرزشم خیلی خوبه

متشکرم از اطلاعات مفید شما. این تجربه مثبت شما با صرافی و عدم مواجهه با مشکلات تاکنون، اطمینان‌بخش است. سرعت خدمات و وجود یک فضای کاربری مناسب، به ویژه برای ایرانیان، امتیاز مثبتی به این صرافی می‌دهد. امیدوارم که تجربه شما همچنان به همین خوبی ادامه داشته باشد.

من یک ساله دارم با این صرافی کار میکنم خداروشکر به مشکلی ام بر نخوردم سرعتش بالاعه فضا کاربری خوبی داره درکل برای ایرانیا که عالیه

اوایل سال ۲۰۲۲ مقدار قابل توجهی بیتکوین در این صرافی و در بخش سپرده گذاری گذاشتم که بعد از آپدیت بالانس من صفر شد و سپس حساب کاربری ام مسدود شد . از کشور آلمان اقدام به پیگیری قضایی کردم که این سایت ناگهان اعلام کرد در آلمان فعالیت نمیکند.
بنیانگذار این سایت آقای علی بهمنی ست که یک سال پس از راه اندازی این سایت آن را به سعید بهمن پور فروخت و بهمن پور هم آن را به نام شرکت لامورادا در دبی منتقل کرد. شرکت ثبت شده این سایت که در ارمنستان و شهر ایروان ثبت شده به نام آرمان بنیادیان ( پسر شهردار سابق ایروان ) است که در حال حاضر منحل شده، نشانی شرکت در ایروان یک واحد آپارتمان است و خود بنیادیان از موضوع بی خبر است .
آگهی های استخدام سایت کوین لوکالی را میتوانید در وبسایت های استخدام ایران مشاهده کنید.
این سایت سراسر دروغ ، پر از حفره های امنیتی ست. ادرس های کاربران بصورت NC است یعنی تمامی کلید های خصوصی کیف پول کاربران در دسترس مدیر سایت هست و هر زمانی که بخواهد به موجودی حساب کاربران دسترسی دارد .
از طریق سایت intelx.io از بخش tools زیر گروه domain جستجو کنید تا اطلاعات این سایت را پیدا کنید.
مدیران سایت حتی انقدر سواد نداشتند که در ایمیل ثبت شده در دامنه نام domain را درست بنویسند:
coinlocally.domine@gmail[.]com

من حد ضرر که در معاملاتم می‌زارم بارها دو برابر حد ضرر از من کم شده

این صرافی کاملا کلاهبرداریه به هیچ عنوان هیچ ارزی واریز نکنید

قبلا از اینکه پول واریز کنید همه چی خوبه و پشتیبانی سریع جواب میده اما بعد از اینکه پول واریز کردید کسی پاسخگو نیستش

جالب اینجاست که من با مبلغ کم سایت رو تست کردم همه چی اوکی بود اما مبلغ بالا که واریز کردم مشکلات تازه شروع شد

مراقب سرمایتون باشید که اگه مشکلی پیش بیاد قابل پیگیری هم نیستش