|
هاوینگ
|

صرافی مون ایکس بیتی (MoonXBT)

صرافی moonxbt

هر آنچه باید درباره صرافی مون بدانید

صرافی مون را می توان نخستین پلتفرمی دانست که سرمایه گذارانی از همه دنیا برای معامله گری اجتماعی ارزهای دیجیتال به آن مراجعه می کنند. کار با این صرافی در میان ایرانی ها هم رواج زیادی دارد و افراد بسیاری برای خرید ارزهای دیجیتال به سراغ آن می روند. برای این که بدانید وب سایت این پلتفرم چه خدماتی را ارائه می دهد و چه اطلاعاتی برای معامله گری در این صرافی نیاز است، خواندن متن را ادامه دهید.

اطلاعاتی درباره صرافی مون

صرافی MoonXBT محصولات بسیار زیادی را برای معامله کردن در اختیار کاربرانش قرار می دهد. این صرافی به آن ها این امکان را می دهد که برنامه های معاملاتی خود را با نقدینگی کافی و به شکل اثرگذاری در این صرافی داشته باشند.

این صرافی کارش را از سال 2021 آغاز کرده است. در چند سال فعالیتی که این صرافی داشته است، 60 کشور از همه دنیا از خدمات آن بهره می برند. از میان این کشورها می توان به ویتنام، امریکای لاتین و روسیه اشاره کرد. حجم معاملاتی که در این صرافی انجام می گیرد بسیار زیاد است و کاربرانی از همه دنیا دارد.

در پاسخ به این پرسش که صرافی مون برای کدام کشور است می توان گفت که این صرافی در جزایر کیمن مستقر است. این جزایر قسمتی از مستعمرات فرادریایی بریتانیا هستند که در 240 کیلومتری کوبا و 268 کیلومتری جامائیکا قرار دارند.

این صرافی برای بازار ایران همان سیاست KYC را دنبال می کند و کاربران برای واریز و برداشت هیچ مشکلی ندارند. این پلتفرم مبادله رمزنگاری با پشتیبانی 24 ساعته از همه کاربران حتی جوامع محلی توانسته است در نزد کاربران به محبوبیت زیادی برسد. آن را با نام صرافی MoonXBT هم می شناسند که XBT نماد بیت کوین است.

مزایای استفاده از این صرافی در همه دنیا

صرافی مون برای همه کاربران از جمله کاربران ایرانی امکانات گوناگونی را در خود فراهم آورده است. این امکانات بسیار ارزشمند هستند و موقعیتی را برای معامله گران ایجاد می کنند که معاملات به ساده ترین شکل ممکن انجام پذیر باشند. مزایای کار با این صرافی عبارت اند از:

• این صرافی برای معامله های فیوچرز از نقدینگی کافی برخوردار است و زیربنای همه مواردی است که در این پلتفرم وجود دارد. لیکوئید کانترکت این صرافی به معامله گرها امکان سرمایه گذاری 5000 USDT به عنوان مارجین را در این پلتفرم می دهد. ضمن این که به آن ها امکان می دهد 150 برابر موجودی خود به معامله شان بیفزایند. برای این که بازار دچار لغزش نشود، سفارش های ارسال شده کاربران به دلیل بالا بودن نقدینگی در کمترین زمان ممکن تکمیل می شوند. همین مسئله موجب شده است که حجم معامله ها در صرافی مانیمکس عمیق و گسترده باشند.

• این پلتفرم معامله های اجتماعی پتانسیل زیادی دارد که یکی از آنها داشتن ابزار کپی ترید است. این ابزار به معامله گرها اجازه می دهد که بتوانند معامله های کاربرهای دیگر را کپی کنند. در واقع، کاربر می تواند به طور خودکار رویکرد معامله گری دیگران را دنبال کند. به این ترتیب، در زمان و هزینه صرفه جویی زیادی می شود.

• یکی دیگر از مزایای صرافی MoonXBT کارمزد منصفانه ای است که برای هر معامله در نظر گرفته شده است.

امنیت این صرافی

برای محافظت بیشتر و برقراری امنیت بالا، برای هر تراکنش احراز هویت در صرافی MoonXBT دو مرحله ای است. این صرافی یکی از امن ترین پلتفرم های خرید در دنیا است که با همکاری شرکت های معتبری مانند Fireblocks و CertiK امنیت معامله های کاربران خود را تأمین می کند. این صرافی تفاهم نامه ای را با رگولاتور اوراق بهادار و بورس کامبوج امضا کرده است که به این معنا است مدیریت این صرافی را دولت کامبوج بر عهده گرفته است. همه معامله ها در این صرافی صد در صد در امنیت کامل هستند.

آموزش صرافی مون و خدمات آن

صرافی مونیکس بی تی خدمات زیادی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. لیکوئید کانترکت، پرپچوال کانترکت، گارانتی آپشن و معاملات اسپات از جدیدترین آن ها به شمار می روند.

کاربران این صرافی می توانند بدون این که منتظر تکمیل سفارش های بقیه کاربران بمانند از طریق لیکوئید کانترکت در یک دفتر سفارش باز معامله داشته باشند. بعد سفارش کامل و به بازار ارائه خواهد شد. در صورتی که نوسانات و حرکت بازار بر قیمت اثر بگذارد، معاملات پیش از انقضا و برای تأمین نقدینگی و ثبات فسخ خواهند شد.

صرافی MoonXBT معاملات اسپات را هم ارائه می دهد. می توان برای خرید بیت‌کوین، اتریوم، XRP، Dogecoin و Solana از طریق معامله گرهای کریپتو در آن اقدام کرد. بخش گارانتی این صرافی کاربری ساده ای دارد و BTC/USDT، Ethereum/USDT و Dogecoin/USDT با معامله های آپشن در این صرافی مورد پشتیبانی قرار می گیرند.

برای ایجاد یکپارچگی در قراردادهای خطی هم می توان اقدام هایی را انجام دارد. برای این کار از MoonXBT Perpetual Swap استفاده می شود. هر معامله گری با یک حساب امکان باز کردن چند موقعیت را دارد. سود و زیان ها به دلار USDT قابل محاسبه هستند.

معامله های پرپچوال در این صرافی یک طرفه است. یعنی هر معامله گری می تواند تنها یک موقعیت برای باز کردن قرارداد خرید با فروش داشته باشد. امکان حفظ دو موقعیت خرید و فروش به صورت هم زمان وجود ندارد. به این ترتیب، معامله گر می تواند رسیک خود را ارزیابی کند و راحت تر تصمیم بگیرد. در صرافی مون به جای این که معامله گر به پوشش دادن ریسک پیچیده فکر کند، تنها باید از طریق حدس و گمان عمل کند.

خدمات این صرافی برای تازه کارها

مهم ترین ویژگی صرافی مون این است که خدمات بسیار خوبی را برای معامله های اجتماعی ارائه می کند. کاربران تازه کار هم می توانند از این خدمات به سادگی بهره ببرند. معامله های پرپچوال در این صرافی امکان ایجاد دو مارجین متفاوت را به معامله گرها می دهد، حالت کراس و حالت ایزوله برای همه در دسترس هستند. هر معامله گری می تواند بر اساس نیاز خود هر سطحی از مارجین و اهرم را برای خود برگزیند.

داشتن ویژگی کپی ترید یکی دیگر از ویژگی های این صرافی است که برای تازه کارها بسیار مفید است. زیرا آنها می توانند در مسیر حرفه ای ها بدون اتلاف وقت و سرمایه پیش بروند. در واقع، کپی کردن به نوعی آموزش برای آنها محسوب می شود. در صرافی مون قابلیت کپی کردن معامله ها بسیار ساده است و برای همه امکان پذیر است. البته کپی کردن معامله هم برای تازه کار و هم برای معامله گرهای حرفه ای مزایایی را به دنبال دارد. کاربران حرفه ای با به اشتراک گذاشتن معامله خود می توانند صاحب 10 درصد از سود معامله تازه کاری شوند که از آنها پیروی کرده است. باید برای تازه کارها جالب باشد که بدانند تنها چند صرافی از چنین امکانی برخوردار هستند.

کاربران این صرافی می توانند در نبردهای معامله گری نیز شرکت داشته باشند. با این کار آنها در مقابل دیگر معامله گرها قرار می گیرند و وارد یک نبرد معاملاتی می شوند. کاربران فعال می توانند از استخر پاداش ارز دیجیتال که برای تشکیل آن از بودجه افراد دیگر استفاده می شود سود ببرند. کسی که چنین نبردهای معاملاتی را ایجاد کند می تواند صاحب 5 درصد از کل جایزه شود. برای تولید این نبرد فرد باید 5 USDT در صرافی مون هزینه کند. به دست آوردن پول بیشتر به معنای بالا رفتن جایگاه معامله گر در زمان توزیع پاداش است.

تجربه کاربری در صرافی مون

صرافی MoonXBT محیطی جذاب و ساده ای برای کاربرانش دارد. همه امکانات به بهترین شکل در این صرافی تأمین شده اند. رابط کاربری در این صرافی ساده است و همه معامله گرها می توانند با کمترین هزینه در آن سرمایه گذاری کنند. یک تیم حرفه ای در همه ساعت های شبانه روز از کاربران آن پشتیبانی به عمل می آورند. آنها پاسخگوی همه سؤالات هستند و برای مشکلات کاربران راهکارهایی را ارائه می دهند. موظف اند جزئیات لازم درباره تمام رویدادها، خدمات، محصولات، قیمت ها و تبلیغات صرافی را در اختیار کاربران قرار دهند. این صرافی چند زبانه است و به دلیل این که کاربرانی از همه دنیا دارد، به زبان های زیادی در دسترس است. هر کاربری می تواند به زبان خودش در این صرافی معامله کند.

با ثبت نام در صرافی MoonXBT35 USDT به عنوان جایزه نصیب معامله گر می شود. او با اولین خریدش می تواند صد در صد هزینه ای را که سرمایه گذاری کرده است پس بگیرد. او می تواند به شکل هم زمان با پاداش های USDT و Trading معامله کند

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

موفقیت آمیز بود!

تبریک، با موفقیت انجام شد، از همراهی شما سپاسگذاریم.❤️