|
هاوینگ
|

بازی دیسنترالند

دیسنترالند

دیسنترالند یکی از پروژه های متاورس هست که شما می توانید به شیوه های مختلف از این سایت کسب درآمد نمایید به عنوان مثال زمین بخرید، NFT بخرید و یا بازی کنید.

با بازی کردن در سایت Decentraland و ماین کردن (استخراج منابع) می توانید منابعی مثل Platinum، Gold، Titanium و … بدست آورید و پس از جمع کردن تعداد مشخصی از این منابع می توانید NFT مورد نظر خود را به دست آورید و آن را بفروشید و کسب درآمد کنید.

در ابتدا باید کیف پول متامسک را بر روی شبکه اتریوم قرار دهید، اگر نمی دانید که چگونه کیف پول متامسک را نصب و راه اندازی کنید حتما مطلب کیف پول متامسک در سایت را مطالعه نمایید.

سایت Decentraland را باز کنید بهتر است این کار را با فیلتر شکن یا VPN انجام دهید، در صفحه ابتدایی شما باید زمینی را جهت بازی کردن انتخاب کنید بر روی نقشه سمت چپ در بالای تصویر کلیک کنید به نقاطی که دایره قرمز بیشتری دارد یا اصطلاحا جمعیت بیشتری در آنجاس کلیک نمایید. وارد زمین بازی که شدید به سمت شهاب سنگ هایی که به زمین برخورد می کنند بروید و پس از ظاهر شدن عبارت MINE کلیک چپ موس را فشار دهید تا آن شهاب سنگ استخراج شود هر شهاب سنگ مقداری BONUS یا هدیه به شما می دهد که می تواند Platinum، Gold، Titanium و… باشد.

در گوشه زمین بازی دستگاه بنفش رنگی وجود دارد که شما با استفاده از این دستگاه می توانید گلنگ خود را ارتقا دهید و یا NFT مورد نظر خود را کلیم کنید.

بعد از اینکه منابع شما به حد قابل قبولی برای خرید NFT رسید می توانید آن را Clime کنید. برای این منظور می توانید در سایت دسنترالند قسمت Marketplace قیمت NFT مورد نظر خود را چک کنید و با توجه به ارزش اون NFT منابع خود را خرج کنید.

در قسمت Marketplace روی گزینه Listing کلیک نمایید تا تمامی NFT ها را ملاحضه نمایید.

در انتها برای Claim کردن NFT بدست آمده که بتوانید آن را بفروشید وارد سایت wondermine.wonderzone.io شوید بر روی گزینه Claim Wearables سمت راست بالا بروید و شبکه کیف پول متامسک را بر روی Polygon قرار دهید و بر روی گزینه Claim کلیک نمایید مقداری ناچیزی از شما MATIC به عنوان کارمزد کسر می کند تا NFT مورد نظر شما را Claim کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

موفقیت آمیز بود!

تبریک، با موفقیت انجام شد، از همراهی شما سپاسگذاریم.❤️