|
هاوینگ
|

کیف پول Keplr

کیف پول کپلر

کیف پول keplr ارز دیجیتال چیست؟

یکی از نخستین کیف پول هایی که از قابلیت ارتباط بین بلاکچینی پشتیبانی می کند، کیف پول keplr است. این کیف پول دارای امکانات بسیار خوبی است. این کیف پول در ابتدا تنها دارای یک نسخه تحت وب بود اما پس از گذشت مدتی توسعه دهندگان نسخه تلفن همراه آن را نیز منتشر ساختند. امروزه امکان استفاده از نسخه تحت وب و نسخه تلفن همراه این کیف پول برای کاربران فراهم شده است.

امکان اتصال نسخه تحت وب این ولت به نسخه موبایل آن وجود دارد. تنها از طریق اسکن QR Code می توان نسخه کروم این ولت را به نسخه موجود در گوشی تلفن همراه خود متصل کنید. کیف پول keplr ارز دیجیتال یک کیف پول نرم افزاری چند بلاکچینی می باشد. به طور کلی می توان گفت این کیف پول به طور همزمان از چندین بلاکچین پشتیبانی می کند. امکان استفاده از توکن های هر شبکه به راحتی برای کاربران فراهم شده است و امکان استیک کردن در آن ها نیز برای شما وجود دارد.

کیف پول keplr دارای قابلیت استیک رمز ارزهای متفاوت موجود در شبکه های مختلف را دارد. در صورت تمایل به دریافت سود از استیکینگ علاوه بر سود رمز ارزهای دیجیتال توصیه می کنیم ما را تا پایان همراهی نمایید.

کیف پول keplr چیست؟

کیف پول keplr یک کیف پول دیجیتالی با منبع باز می باشد که دارای قابلیت پشتیبانی از اکوسیستم زنجیره ای cosmos می باشد. شرکت chainapsis این کیف پول را طراحی کرده است. کاربران با استفاده از این ولت علاوه بر ذخیره رمز ارزها قادر به کسب درآمد از طریق استیک کردن نیز هستند. کاربران برای استیک کردن قادر به استفاده از توکن های شبکه هستند.

دانلود کیف پول کپلر

برای دانلود کیف پول keplr اندروید باید روی فایل keplr Amazon Download کلیک کنید. نگران نباشید پیوندهای بارگیری موجود در سایت ما کاملا ایمن هستند و فایل نیز دارای عملکرد خوبی است. پس از یک بار ضربه زدن دانلود به صورت خودکار آغاز خواهد شد. پس از ضربه زدن باید چند ثانیه ای صبر کنید زیرا در آن زمان سرور فایل شما را برای دانلود آماده خواهد کرد. در مرحله بعد باید به بخش تنظیمات تلفن رفت و تنظیمات امنیتی را کلیک کرد. در این مرحله اجازه نصب از منابع ناشناخته توسط شما صادر خواهد شد. پس از صدور مجوز می توان وارد بخش مدیریت فایل در گوشی تلفن همراه شد و فایل بارگیری شده را پیدا کرد. پس از یافتن آن باید روی آن ضربه زد تا کار نصب آغاز شود و سپس باید دستورالعمل ها را به صورت دقیق دنبال کرد.

دانلود افزونه کروم 

به منظور دانلود و نصب کیف پول keplr برای کامپیوتر نیز می توان از شبیه سازهای مختلف که اخیرا طراحی و تولید شده اند استفاده کرد.

کیف پول keplr

کیف پول keplr ثبت نام

برای نصب نسخه تحت مرورگر کیف پول keplr باید ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شده و روی Install Keplr For Chrome کلیک کنید. در مرحله بعد باید روی گزینه ADD to Chrome کلیک کرد. در ادامه برای شما یک پنجره باز خواهد شد که باید روی گزینه Add extension بزنید. در بخش بالای صفحه مرورگر به منظور پین کردن کیف پول keplr می توان از علامت پازل استفاده کرد. پس از نصب کیف پول و راه اندازی آن باید روی آیکون ولت کلیک نمایید. حال 4 گزینه پیش رو خواهید داشت.

ثبت نام در کیف پول keplr با استفاده از حساب کاربری گوگل

اگر بخواهید از طریق حساب کاربری گوگل خود وارد این کیف پول ارز دیجیتال شوید باید روی گزینه Sign In With Google کلیک کرد. حال برای شما یک پنجره باز خواهد شد و از شما خواسته می شود تا نام کاربری، رمز عبور و تایید برای خود انتخاب نمایید. در این مرحله آدرس جیمیل و رمز خود را باید وارد نمایید. این نکته را به خاطر داشته باشید که در این حالت بازیابی و یا سید کیف پول کپلر به کاربر نشان داده نخواهد شد و کلید خصوصی خود را می توان تنها از بخش تنظیمات مشاهده کرد. به منظور بازیابی کیف پول کپلر از این طریق اطلاعات حساب جیمیل شما و اسم اکانت ساخته شده باید وارد شوند.

ثبت نام در کیف پول keplr از طریق عبارات بازیابی

در صورتی که روی گزینه Create new account کلیک نمایید برای شما صفحه ای باز خواهد شد که امکان انتخاب عبارت بازیابی 12 یا 24 کلمه ای را برای کاربر مجاز می سازد. سپس Mnemonic Phrase شما نمایش داده خواهد شد که آن را باید در مکانی امن یادداشت کرده و در حفظ آن بکوشید. به منظور کسب اطمینان از یادداشت کردن سید، در مرحله بعد از کاربر درخواست می شود تا آن را وارد کند.پس از این که نام و رمز عبور را برای اکانت خود وارد نمودید باید روی گزینه Next کلیک نمایید. در نهایت با انتخاب گزینه Register والت شما ساخته خواهد شد.

بازیابی و یا ایمپورت کردن یک اکانت کاربری

برای بازیابی و یا ایمپورت کردن اکانت کاربری باید Import existing account انتخاب شود. عبارت بازیابی باید در بخش مربوطه وارد شود. دقت کنید که کلمات باید با یک فاصله از یکدیگر جدا شوند. از نوشته شدن عبارات بازیابی به طور صحیح باید اطمینان کسب کرد. در این مرحله باید برای کیف پول keplr خود نام و رمز عبور مشخص نمایید و در نهایت گزینه Next را کلیک نمایید.

ایمپورت کردن یک اکانت کاربری سخت افزاری لجر

برای این منظور باید گزینه Import Kedger کلیک شود. پس از انتخاب نام برای اکانت کاربری خود گزینه Next را کلیک نمایید. در این صورت به لجر خود متصل خواهید شد و می توانید قفل آن را باز کنید. در این مرحله گزینه Cosmos App باید انتخاب گردد. با مشاهده عبارت Cosmos Ready در صفحه نمایش سخت افزاری گزینه Next باید انتخاب شود. در این مرحله مرورگر ممکن است از کاربر بخواهد تا اجازه دسترسی به سخت افزار را صادر کند. این نکته را به خاطر داشته باشید که در این مرحله باید اجازه دسترسی به سخت افزار توسط کاربر تایید شود. اکنون به کیف پول لجر خود متصل شده اید و امکان استفاده از تمام بلاکچین های تحت پشتیبانی کیف پول keplr برای شما وجود دارد.

آشنایی با بخش های مختلف کیف پول Keplr

یک کیف پول keplr از بخش های مختلف تشکیل شده است که در ادامه به صورت مختصر با آن ها آشنا خواهیم شد.

کیف پول کپلر

امکان انتخاب زنجیره مورد نظر در بخش شماره یک برای کاربران کیف پول Keplr وجود دارد. لازم به ذکر است که در این بخش نام اکانت و آدرس نیز زیر بخش قابل مشاهده است. تنظیمات و دفتر آدرس ها در بخش 2 در دسترس کاربران قرار گرفته است. اطلاعات اکانت کاربر در بخش 3 به نمایش گذاشته شده است و از این قسمت عبارات بازیابی و کلید خصوصی قابل مشاهده هستند. در صورت تمایل به افزودن اکانت دیگر می توان روی Add Account کلیک کرد.
میزان موجودی در دسترس و استیک شده کاربر در زنجیره مورد نظر در بخش 4 قابل مشاهده است. به منظور دریافت رمز ارز و کد QR باید گزینه Deposit را کلیک کرد در صورتی که برای ارسال رمز ارز گزینه Send باید انتخاب گردد. در نهایت به منظور استیک کردن رمز ارز می توان اقدامات لازم را در بخش 6 انجام داد.

مراحل انجام تراکنش IBC در کیف پول keplr

به منظور انجام تراکنش های IBC در کیف پول Keplr باید مراحل زیر را طی کرد :
فعال کردن قابلیت IBC
پیدا کردن ID کانال انتقال
تنظیم پارامترهای انتقال و انجام آن

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها