|
هاوینگ
|

صرافی کوکوین (KuCoin)

kucoin Exchange

آشنایی با صرافی کوکوین

اگر شما هم در حوزه ی ارزهای دیجیتال مشغول به کار باشید در مورد اهمیت استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین و معتبر اطلاع دارید. با توجه به این که سرمایه ی شما در حوزه ی ارزهای دیجیتال در همین صرافی قرار می گیرد پس معتبر بودن فوق العاده مهم است.

یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال که خدمات و رابط کاربری آن را بسیار نزدیک به صرافی معتبر بایننس به شمار می آورند صرافی کوکوین است. KuCoin در ماه آگوست سال 2017 توسط Michael Gan و Eric Don تاسیس شد و در حال حاضر بیش از چهارصد مورد از رمز ارزها را ساپورت می کند ،که این مقدار کوین لیست شده بیشتر از حتی رتبه یک صرافی ها یعنی بایننس می باشد.

خوشبختانه اعضای بنیان‌گذار کوکوین در این بیزینس با تجربه هستند و پیش از kucoin پروژه‌هایی مانند Ant Financial و iBOX PAY را راه‌اندازی و اجرا کرده‌اند. در ادامه به معرفی صرافی کوکوین می پردازیم و از خدمات آن صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

صرافی کوکوین ،یکی از صرافی‌های معتبر رمز ارز در جهان است که با داشتن طراحی ساده و کاربرپسند به مکان خوبی برای فعالیت تازه کارها تبدیل شده است. گفتنی است ، این صرافی نیز در تعداد انگشت شماری از کشور های جهان خدمت رسانی نمی کند که متاسفانه ایران نیز در این زمره قرار می گیرد و مانند اغلب صرافی‌های بزرگ جهان به کاربران ایرانی سرویس نمی‌دهد.

صرافی کوکوین با جذابیت بسیار بالا واقع در کره جنوبی است عملکرد آن ها به بایننس شباهت بسیار زیادی دارد با این تفاوت که لیست ارزهای دیجیتال جدید با سرعت بیشتری در این اکسچنج قرار می گیرد و قابلیت خرید و فروش به کاربران داده می‌شود این اکسچنج محل خوبی برای خرید ارز های دیجیتال بلافاصله پس از عرضه اولیه آن است که می تواند شانس رشد بالاتری را به خریداران آن بدهد.

این پلتفرم در حال حاضر و طبق آمار سایت معتبر coinmarketcap.com در رتبه 4 اکسچنج برتر از لحاظ حجم معاملات روزانه است. به طور متوسط تعداد 2,229,926 بازدید کننده در هفته را دارد .

Kucoin ارز اختصاصی خود با نام KuCoin Token (KCS) را داراست. دارندگان این توکن به ویژگی‌های خاصی در این پلتفرم دسترسی پیدا می‌کنند.

🟢 صرافی کوکوین بخش قوانین شو بروز کرده و کاربر کشورهای تحریم شده ای مثل ایران، عراق، سوریه و… حق استفاده از خدمات این صرافی رو ندارند.

🔴 پس اگه با پاسپورت یا کارت ملی! ایرانی داخل این صرافی احراز هویت کردین ممکنه بعد از 15 جولای حساب تون مسدود بشه.


ثبت نام در کوکوین

صرافی کوینکس | صرافی نوبیتکس | صرافی BingX | صرافی Mxc | صرافی ال بانک

Kucoin – صرافی ارز دیجیتال کوکوین حجم معاملات مناسبی دارد و از تعداد ارزها زیادی در اسپات پشتیبانی می کند چیزی حدود 400 جفت معامله متفاوت دارد. به عنوان مثال می توان از جفت ارز های معامله ها BTC/ETH نام برد به این معنی که ارز مربوطه با جفت ارز بیت کوین و اتریوم معامله می شود. و تنها مشکلش همون Trading Password هست که نباید یادتون بره و پشت سر هم ازتون موقع اردر گذاشتن میپرسه.

ارزهای دیجیتالی که این صرافی پشتیبانی می کنند شامل اکثر کوین های معروف مانند: بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، تزوس، مونرو و… ، همچنین کوین های کمتر معروف شده مانند VeChain و Lympo می باشد. اما این صرافی در فیوچرز 50-60 عدد ارز رو ساپورت میکنه و کارمزدش مثل صرافی بایننس 0.1 درصده و یکی از مناسب ترین پلتفرم ها برای ایرانیان هست.

کوکوین از بیش از 400 رمز ارز و 10 جفت ارز پشتیبانی می کند

بیش از 64 میلیارد دلار تراکنش

بیش از 614 میلیارد تراکنش موفق

بیش از 6 میلیون کاربر

پشتیبانی به 13 زبان زنده دنیا

فعالیت در 205 کشور جهان

این صرافی فعلا اجباری در احراز هویت نداره و بدون احراز تا قابلیت برداشت روزانه تا  2 بیت کوین را دارد ،اما ایران جزو کشور های ممنوعه این صرافی هم هست و حتما با VPN های معتبر یا vps ثبت نام و ترید کنید چون اگه هویت ایرانی شما لو برود ممکن است مثل صرافی بایننس به راحتی اجازه برداشت به شما رو ندهد.

امنیت در صرافی کوکوین

صرافی کوکوین توسط یک دپارتمان داخلی ریسک و پروتکل های رمز نگاری شده از اطلاعات، حساب ها و سرمایه کاربران محافظت می کنند.

همچنین این صرافی امکان اعتبار سنجی با Google Authenticator را برای کاربران خود فراهم کرده است در این صورت اگر کسی حتی به اطلاعات شما دست پیدا کند تا زمانی که شما با گوشی موبایل خود ان را تایید نکنید نمی تواند وارد پنل شما شده و معامله را انجام دهد پس پیشنهاد می شود اگر از این صرافی استفاده می کند حتما از این قابلیت نیز استفاده نمایید.

هزینه‌ های کارمزد در کوکوین

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که کوکوین را به صرافی محبوبی تبدیل کرده، وجود کارمزد پایین معاملات است. هر معامله در این صرافی کارمزد ثابت ۰.۱ درصدی دارد و این میزان کمتر از متوسط کمیسیون سایر صرافی‌ها است.

هزینه‌ سپرده‌گذاری

هزینه‌های مربوط به سپرده‌گذاری در این صرافی صفر است. این بدان معناست که بابت واریز معاملات مربوطه، یک پنی هم از کاربران دریافت نمی‌شود.

هزینه معاملات فیوچرز

معاملات فیوچرز در این صرافی دارای نرخ وام قابل تنظیم USD/USDT است، چراکه نرخ‌های مربوط به بودجه می‌تواند مثبت و یا منفی باشد. بودجه فیوچرز هر هشت ساعت یکبار اتفاق می‌افتد.

هزینه‌ های برداشت

کمیسیون برداشت در این صرافی کمترین هزینه در میان سایر صرافی‌های مبتنی بر ارز دیجیتال محسوب شده و بسته به نوع رمزارز متفاوت است. برای مثال هر زمانی که کاربر قصد برداشت داشته باشد هزینه برداشت بیت‌کوین برابر با ۰.۰۰۰۴ BTC خواهد بود که این میزان کمتر از متوسط هزینه‌های برداشت در سایر صرافی‌ها است.


ثبت نام در کوکوین

ویژگی ها و خدمات صرافی کوکوین KuCoin

هر صرافی با خدماتی که به مشتری های خود ارائه می دهد شناخته می شود. لذا هر قدر که این خدمات بیشتر و گسترده تر باشد و همچنین صرافی مورد نظر ما اعتبار و امنیت بالاتری داشته باشد آنگاه در رنک بالاتری میان صرافی ها قرار می گیرد. صرافی کوکوین هم توانسته است با خدماتی که ارائه می دهد رضایت کاربران خود را جلب کرده و بسیاری از افراد را برای استفاده از خدمات این صرافی متقاعد سازد. از جمله خدماتی که صرافی KuCoin به مشتری های خود ارائه می دهد و ویژگی هایی که این صرافی دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1. این صرافی برای خود یک ارز دیجیتال در اختیار دارد که به همین نام یعنی کوکوین شناخته می شود و با نماد (KCS) Kucoin Shares می توان آن را معامله کرد.

2. در صورتی که شما در پرتفوی خود ارز دیجیتال KuCoin را هولد کنید آنگاه می توانید از تخفیف ها بسیار خوبی در کمیسیون های هر معامله تان بهره مند شوید.

3. صرافی کوکوین از نظر نقدینگی بسیار خوب عمل کرده و سرمایه ی زیادی در اختیار دارد و همچنین از بسیاری از ارزهای دیجیتال متنوع پشتیبانی می کند و لذا دست شما در خرید بسته نبوده و محدودیتی نخواهید داشت.

4. این صرافی آنلاین در بیش از دویست کشور در دنیا مشغول به فعالیت بوده و چیزی در حدود شش میلیون یوزر دارد که به شکلی کاملا فعال مشغول ترید کردن در این فضا هستند.

5. از مهمترین مشخصه های صرافی کوکوین می توان به واسط کاربری ساده و کاربرپسند اپلیکیشن آن اشاره کرد.

6. این صرافی از 200 مدل رمزارز متنوع پشتیبانی کرده و شما می توانید از 400 مارکت مختلف که در صرافی کوکوین وجود دارند استفاده کنید.

صرافی کوکوین

مطالعه کنید: قرعه کشی(Lottery) صرافی کوکوین

7. از مزایای کوکوین می توان به کارمزد پایین در سپرده گذاری

8. روش کار مناسب و ساده برای افراد تازه کار

9. این صرافی دارا قسمتی است که کاربران آن می توانند پرسش های خود را در زمینه ی رمزارزها مطرح کنند.

10. این صرافی در میان همه صرافی های آنلاین حال حاضر بیشترین حجم معاملات را در زمینه ی رمزارزها در اختیار دارد.

11. این صرافی پشتیبانی فوق العاده ای به کاربران خود ارائه می دهد و در هر هفت روز هفته و هر ساعتی از شبانه روز که نیاز به پشتیبانی و کمک داشته باشید اپراتورهای آن در خدمت شما هستند.

12. یکی از مهمترین مزیت های این صرافی را می توان عدم نیاز آن به احراز هویت به شمار آورد. بسیاری از کاربران حوصله و یا گاها وقت انجام مرحله های احراز هویت را نداشته و همواره به دنبال راهی برای فرار از این پروسه هستند. اما صرافی KuCoin کاربر را از این پروسه معاف کرده و هر فردی می تواند خیلی راحت بدون احراز هویت در این پلتفرم مشغول به کار شود.

13. هم به وسیله ی موبایل و هم به وسیله ی کامپیوتر قادر هستید از آن استفاده کنید و محدودیتی از نظر دیوایس مورد استفاده ندارید.

و معایب این صرافی زیاد نیس اما تاکنون اتفاق افتاده که حجم معاملات نسبتا پایین تر از صرافی های دیگر در برخی مواقع موجب بروز مشکلاتی مانند نقدینگی کافی در کوین های نسبتا کوچکتر شده است .عدم امکان سپرده گذاری با ارز فیات نیز یکی دیگر از این معایب می باشد.ثبت نام در کوکوین

نحوه ی ثبت نام در کوکوین

برای ثبت نام در KuCoin می بایست به دنبال گزینه ی sign up باشید.

برای ثبت نام دو راه پیش روی شماست: ایمیل و یا شماره تلفن همراه. راه اول یعنی ایمیل را انتخاب کنید چرا که کشور ما در لیست کشورهایی است که این صرافی به ان خدماتی ارائه نمی دهد. ایمیل خود را در باکس مربوطه تایپ کرده و سپس کد تایید دریافت شده را در باکس مورد نظر وارد کنید.

حال باید یک رمز عبور برای حساب کاربری خود تعیین کنید. دقت کنید این رمز عبور می بایت بسیار قوی بوده و متشکل اعداد، حروف بزرگ و کوچک و نشانه های مجاز باشد.

اگر یک کد دعوت که به نام رفرال کد هم شناخته می شود در اختیار دارید در این مرحله می بایست برای وارد کردن آن اقدام کنید. حال گزینه ی Terms of use را انتخاب کرده و کلیه ی قانون های موجود برای این پلتفرم را به دقت مطالعه کنید و اگر با آنها مشکلی ندارید و آن را تایید می کنید ادامه ی ثبت نام را پی بگیرید.

در میان نوشته ها به دنبال send code بوده و آن را انتخاب کنید. کد فرستاده به ایمیلتان را در باکس مربوطه وارد کرده و در نهایت هم روی sign up کلیک کنید. حال خیلی راحت ثبت نام شما به اتمام رسیده و شما می توانید از خدمات صرافی ارز دیجیتال کوکوین بهره مند شوید.

اپ استور گوگل پلی

 

 


صرافی کوکوین یکی از صرافی های مطرح در حوزه ارزهای دیجیتال است، این صرافی در میان ۲۰ صرافی برتر این بخش قرار دارد. کوکوین بیش از ۵۰۰ جفت ارز را پشتیبانی می کند. صرافی ارز دیجیتال کوکوین در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد، در ادامه به نحوه ترید در کوکوین، مشکل کوکوین با ایران و محاسبه سود در کوکوین می پردازیم.

نحوه ترید در کوکوین

برای ترید و معامله در کوکوین، پس از ورود به حساب کاربری خود بر روی گزینه ترید در نوار ابزار در قسمت بالایی صفحه اصلی کلیک کنید. سپس با توجه به نیاز خود بر روی یکی از گزینه های اسپات یا فیوچرز کلیک کنید.

در مرحله بعد رمز معامله خود را وارد کنید. این کد پس از ثبت نام توسط کاربر مشخص می شود.

پس از انتخاب گزینه مناسب و رمز معامله، می توانید به صورت لیمیت، مارکت و استاپ لیمیت اقدام به ترید و معامله کنید.

ترید در کوکوین

لیمیت (Limit)

با استفاده از این بخش می توانید با قیمت انتخاب شده خودتان اقدام به خرید و فروش کنید. به عنوان نمونه شما تصمیم به خرید ریپیل در قیمت ۲ دلار دارید و اکنون قیمت ۲.۱ دلار است، شما سفارش خود را ثبت می کنید و در ادامه هرگاه قیمت به ۲ دلار رسید، به صورت خودکار سفارش اجرا می شود.

مارکت (Market)

در این قسمت خرید و فروش به قیمت بازار انجام می شود و قیمت توسط شما تعین نمی شود. در این روش شما قیمتی را مشخص نمی کنید و سیستم به صورت خودکار بالاترین سفارش را برای شما در نظر می گیرد.

استاپ لیمیت (Stop Limit)

در این روش شما سفارش ها را به صورت شرطی ثبت می کنید و خرید و فروش را مشروط به قیمت خاصی می کنید.

نحوه ترید کردن در کوکوین به شیوه فیوچرز

شما در بخش فیوچرز، می توانید از صرافی کوکوین قرض بگیرید و به میزان نسبت هایی همچون ۱،۳ و ۵ برابر سرمایه خود را افزایش دهید، این انتخاب از ریسک بالایی برخوردار است و می تواند سرمایه ما را با خطرات مهمی روبرو کند. صرافی ها به هیچ عنوان سرمایه خود را در خطر قرار نمی دهند و با وارد شدن معامله به ضرر، سرمایه خود را خارج می کند. صرافی کوکوین این فرایند را به دلیل تشویق کاربران به انجام معامله و کسب کارمزد معاملات انجام می دهند. حال که با نحوه ترید در کوکوین آشنا شدیم به مشکل کوکوین با ایران می پردازیم.

مشکل کوکوین با ایران

صرافی کوکوین یکی از صرافی های مطرح و محبوب در ایران به شمار می آید، این صرافی دیدگاهی دو سویه با ایرانیان دارد نه آن ها را تحریم کرده است و نه احراز هویت با پاسپورت ایرانی را انجام می دهد. این صرافی آی پی ایران را مسدود نکرده است و شما می توانید بدون احراز هویت تا سقف روزانه ۵ بیت کوین را انتقال دهید.

ایرانیان بسیاری در صرافی کوکوین مشغول به فعالیت هستند اما توصیه می شود که برای استفاده از این صرافی ها از وی پی ان های آی پی ثابت استفاده کنید.

محاسبه سود در کوکوین

میزان سود در صرافی کوکوین، همانند سایر صرافی ها تابع متغیر های مختلفی است. از میزان سرمایه گذاری گرفته تا میزان خطر پذیری، شما می توانید روش های گوناگونی را برای کسب سود انتخاب کنید؛ از استیک ارز های دیجیتال گرفته تا ترید های اسپات و فیوچرز، شما می توانید اقدامات متفاوتی برای کسب سود انجام دهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
13 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دوستان ولت خود کوکوین معتبره ؟ میشه جای تراست ولت ازش استفاده کرد ؟!

با خرید یک سرور مجازی ترید، می توانید در هرجایی و در کوتاه ترین زمان ممکن تریدهای خود را در بستر صرافی های مختلف انجام دهید؛ یک
سرور مجازی ترید همیشه در دسترس است و
امکان استفاده از آن درحالت های مختلف وجود دارد.

سلام
من در صرافی کوکین عضو دو مرحله ای شدم توسط وی پی ان ثابت وارد میشم متاسفانه بعد ازکمتر از یک ماه کارکردن الان که وارد میشم میگه رمز ورود اشتباه است در حالی که درسته رمزی که قبلا سیو کردم پایین فراموشی رمز رو میزنم و ایمیل رو انتخاب میکنم هیچ کدی برام نمی اید نمی دونم چکار بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
ببخشید. من ثبت نام کردم ولی مقدار پول رو به یوان چین نمایش میده چطوری میتونم تبدیلش کنم به دلار ؟

سلام
برداشت از صرافی کوکوین چه مبلغی هست و اینکه اگه یکبار فیلتر شکن قطع بشه آیا حسابمون رو مسدود میکنه یا با ایرانیا به اندازه بایننس مشکل نداره ؟

ایا در صرافی کوکوین در حالت فیوچرز میشه معاملات ایزوله باز کرد ؟ من امروز ثبت اکانت کردم ولی نمیدونم این رو داره یا نه

سلام چرا نمیشه تو کوکوین brg ریخت و تا کی اینجوریه

سلام به همه دوستان
توکن WAXP با جفت ارز USDT به نظرم خیلی خوبه مناسب برای هولد من چند وقتی هست که زیر نظر دارمش هدفش اولش هم 3 دلار هست