|
هاوینگ
|

معرفی سایت glassnode

معرفی سایت glassnode: سایت گلس نود یک سایت بلاکچین است که محل نگهداری داده‌های بلاکچین است. این سایت با استفاده از تحلیل درون زنجیره‌ای، اطلاعات کاملی از روش تحلیل On Chain به کاربران خود ارائه می‌کند. همچنین با بررسی جریان سرمایه در بلاکچین اطلاعات خوبی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با عملکرد سایت glass node با ما همراه باشید.

معرفی سایت Glassnode

سایت Glass node فعالیت خود را در سال 2018 در آلمان آغاز کرد و پس از چند سال دفتر مرکزی خود را به شهر زوگ سوئیس انتقال داد.

اما بیایید ببینیم سایت گلس نود چیست و چه کاربردی دارد؟ باید بگوییم که Glass node یک پلتفرم تحلیلی ویژه ارزهای دیجیتال است که اطلاعات دریافت شده از بلاکچین هر ارز را دریافت کرده و آن را تحلیل می‌کند. این پلتفرم از داده‌های هوشمند برای تحلیل استفاده می‌کند.

این سایت اطلاعات دقیقی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که برخی از آنها در کوین مارکت کپ هم دیده نمی‌شود؛ زیرا نمودارهایی که در سایت گلس نود ارائه می‌شود به سادگی کوین مارکت کپ نیست و همچنین این سایت برای هر دو دارایی، با کمک روش اثبات کار و اثبات سهام ارائه می‌کند و از این لحاظ می‌توان آن را یکی از بهترین سایت‌های تحلیل آنچین دانست.

 ویژگی‌ها و امکانات سایت Glassnode چیست؟

پیش از اینکه در زمینه سایت glassnode با هم صحبت کنیم، ابتدا باید با امکانات و اطلاعاتی که این پلتفرم در اختیار کاربران قرار می‌دهد آشنا شویم.

آکادمی گلس نود (Glassnode Academy)

یکی از بخش‌های جذاب سایت گلس نود ، آکادمی glassnode است. این بخش در حقیقت بخش آموزشی این سایت است که آموزش‌هایی برای معامله گران تازه‌کار و معامله گران متوسط در خود دارد. لازم است یادآوری کنیم که استفاده از کلیه امکانات آموزشی این سایت رایگان نیست. در صفحه آموزش‌ها شما می‌توانید لینک‌هایی را به رنگ‌های آبی، قرمز و خاکستری ببینید.

آموزش‌های خاکستری ، رایگان و عمومی هستند، آموزش‌های قرمز رنگ، غیر رایگانند و آن دسته از آموزش‌هایی که در حال به‌روزرسانی هستند با رنگ آبی مشخص شده‌اند. قیمت این آموزش‌ها در بخش قیمت‌گذاری سایت مشخص شده است.

معرفی سایت glassnode

استودیو گلس نود (Glassnode Studio)

بخش اصلی و مرکزی سایت گلس نود، Glassnode Studio می‌باشد. این استودیو در حقیقت بخش مرکزی این سایت است ، این بخش در حقیقت مرجع مناسبی برای اطلاعات مورد نیاز از یک ارز دیجیتال می‌باشد. شما می‌توانید از منوی سمت چپ این سایت ، ارز دلخواهتان را جستجو کنید و بعد تحلیل‌های مرتبط با آن را ببینید.

اطلاعات موجود در بخش استودیو سایت گلس نود شامل داده‌های صرافی‌ها، اطلاعات ماینرها، معامله‌های فرابورس و مسائل مرتبط با نسبت سود و ضرر و … می‌باشد.

مطالعه بیشتر: جدیدترین اخبار

Glassnode Insights

این بخش از سایت Glassnode مخصوص مقاله‌ها و گزارش‌های دقیق مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال است که توسط تیم متخصصین این سایت طراحی شده است. در این بخش مقاله‌هایی به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، ژاپنی، اسپانیایی و حتی چینی وجود دارد.افراد حرفه‌ای می‌توانند در این بخش سایت اطلاعات بسیار مفیدی کسب کنند.

بخش‌های مختلف این قسمت از سایت Glassnode شامل این موارد است:

  • خبرنامه: بعد از عضویت در Glassnode مقاله‌های این سایت برای کاربران ایمیل می‌گردد.
  • Insights : شامل همه حوادث و موضوعات جدیدی است که در بازار ارزهای دیجیتال بررسی می‌شوند.
  • تحلیل‌ها: تحلیل‌های انجام شده در این سایت توسط تیمی از متخصصین انجام می‌شود تا کامل و کم خطا باشد.
  • گزارش‌ها : این بخش از سایت شامل رویدادهای مختلف در حوزه ارزهای دیجیتال و نتایج این بررسی‌ها می‌باشد.
  • محصولات: تمام مقاله‌ها و گزارش‌ها و تحلیل‌های مرتبط با سایت
  • DeFi : شامل همه مقاله‌ها و تحلیل‌های جمع آوری شده مرتبط به مسائل مالی غیرمتمرکز که در این سایت جمع آوری شده است.

Metric Catalog

این قسمت از سایت، کامل‌کننده بخش استودیو گلس نود است. باید بدانید که در استودیو گلس نود معیارهای زیادی وجود دارد . پیدا کردن یک معیار ممکن است زمان زیادی ببرد، بنابراین افراد می‌توانند از این قسمت در کمترین زمان معیار مورد نظرشان را در کمترین زمان پیدا کرده و آن را بررسی کنند.

 نمودارها

در این قسمت از سایت گلس نود شما می‌توانید نمودارها و معیارهای موردنظرتان را ذخیره کنید.این قسمت برای کاربران یک داشبورد است که کمک می‌کند تا تمام نمودارهای ذخیره شده کنار یکدیگر نمایش داده شوند. به این ترتیب شما می‌توانید چند ارز مختلف را همزمان از جنبه‌های گوناگون تحلیل و بررسی کنید.

یکپارچه‌سازی TradingView

یکی از بخش‌های جذاب این سایت، ترکیب آن با نرم‌افزار ویرایشگر Trading view است که به کاربران امکان می‌دهد روی نمودارها ویرایش‌های دلخواهشان را انجام دهند.

اشتراک

پیش از این نیز اشاره کردیم که امکانات و اطلاعات سایت گلس نود برای کاربران رایگان محدود است و افرادی که تمایل به استفاده کامل از امکانات این سایت را دارند، باید اشتراک آن را تهیه کنند.

این سایت دارای دو حالت اشتراک ماهانه عادی و ماهانه پیشرفته است.

در اشتراک ماهانه عادی، شما می‌توانید با پرداخت ماهی 39 دلار یا در صورت پرداخت سالانه ، ماهی 29 دلار به امکانات این سایت دسترسی داشته باشید.اما سطح دسترسی اشتراک عادی با اشتراک پیشرفته متفاوت است.

در اشتراک پیشرفته شما با پرداخت ماهی 799 دلار و یا در صورت پرداخت سالانه 699 دلار در ماه، به امکانات کامل این پلتفرم دسترسی پیدا می‌کنید.

روش ثبت‌نام

برای ثبت‌نام در سایت گلس نود، شما ابتدا وارد صفحه اصلی سایت یمشوید. سپس روی کلمه Sign up کلیک کنید.

یک صفحه جدید پیش روی شما باز می‌شود.

در این دو کادر نام و نام خانوادگیتان را به زبان انگلیسی وارد کنید.

ایمیل خود را در سومین کادر بنویسید.

در بخش رمز عبور ، برای حسابتان یک پسورد 8 رقمی انتخاب کنید. این پسورد بهتر است ترکیب اعداد با حروف کوچک و بزرگ انگلیسی باشد.

بعد از مطالعه قوانین و مقررات سایت، تیک تایید را بزنید تا ثبت‌نام شما کامل شود.

یک ایمیل به حساب کاربری شما ارسال می‌شود که باید آن را باز کنید و حسابتان را تایید کنید. با این کار یوزر شما فعال می‌شود. حالا می‌توانید از بخش Log in ، برای ورود به سایت استفاده کنید و با وارد کردن ایمیل و رمز ورودتان، به صفحه اصلی سایت وارد شوید.

در نهایت باید بدانید که دنیای ارزهای دیجیتال بسیار گسترده و پیشرفته است و تنها کسانی می‌توانند در این دنیا به کسب سود برسند که اطلاعات کافی و کاملی داشته باشند. سایتهایی مانند گلسنود می‌توانند به معامله گران حرفه‌ای برای تحلیل آنچین ها کمک کنند. شما می‌توانید از داده‌های این سایت و ابزارهای آن برای تحلیل درون زنجیره‌ای ارزهای بزرگی مانند بیت کوین یا اتریوم استفاده کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

موفقیت آمیز بود!

تبریک، با موفقیت انجام شد، از همراهی شما سپاسگذاریم.❤️